Didžiausias teršėjas yra mūsų valdžia su savo kvailais greičio ribojimais, gatvių siaurinimais (taip pat, netvarkymu), trikojais ir t.t. Visa tai daro vieną – žmonės važiuoja lėčiau, o tai reiškia, kad jie daugiau laiko praleidžia automobiliuose. Reziumė – didesni kamščiai, didesnė tarša, didesnis triukšmas, mažiau laiko žmonėms.
kad ir kiek prašyk to Vilniaus susisiekimo – kaip į sieną… Įsikurė vidury miesto – ŽVĖRYNE – autobusų žiedą su visa STATYK aikštele ir dzin visai Vilniaus savivaldai ir šitai paslaugų kontorai, kad jų autobusai smarvina ir birbina varikliais nuo 5 ryto…Nes išsijungti variklį kol “ilsisi” – misija neįmanoma…Autobusas trata kad ir 10 min., dūmai kamuoliais (nes koks 32 ar 59 – visiškai senas trantas)… O dar alinė/kebabinė su savo girtais klientais per naktį…
Realiai F1 turėtų būt tyliausios lenktynės
Labiausiai trukdo muzika ir rėkavimai, o ne transportas.
Didžiausias teršėjas yra mūsų valdžia su savo kvailais greičio ribojimais, gatvių siaurinimais (taip pat, netvarkymu), trikojais ir t.t. Visa tai daro vieną – žmonės važiuoja lėčiau, o tai reiškia, kad jie daugiau laiko praleidžia automobiliuose. Reziumė – didesni kamščiai, didesnė tarša, didesnis triukšmas, mažiau laiko žmonėms.
kad ir kiek prašyk to Vilniaus susisiekimo – kaip į sieną… Įsikurė vidury miesto – ŽVĖRYNE – autobusų žiedą su visa STATYK aikštele ir dzin visai Vilniaus savivaldai ir šitai paslaugų kontorai, kad jų autobusai smarvina ir birbina varikliais nuo 5 ryto…Nes išsijungti variklį kol “ilsisi” – misija neįmanoma…Autobusas trata kad ir 10 min., dūmai kamuoliais (nes koks 32 ar 59 – visiškai senas trantas)… O dar alinė/kebabinė su savo girtais klientais per naktį…