Kažkaip keistai skamba reikalavimas dėl spec tarnybų automobilių. Čia kalbama apie visus, įskaitant gaisrines (sunkiasvorės) ir gal net kokias riaušių malšinimo mašinas? Tai koks čia pėsčiųjų tiltas, jei reikia projektuot sunkiajai technikai? Kodėl būtent šios vietos? Tas miesto apendiksas prie seimo yra gan izoliuotas Geležinio vilko gatvės, tai jis negalės būti kaip tranzitinis. Upės g. dviračių takas kur kas geriau pritaikytas tranzitiniam dviračių srautui. Kaip alternatyva, galėtų būti svarstomas tiltas palei Lazdynų tiltą, kuris buvo netinkamai renovuotas, nepaliekant vietos pėstiesiems ir dviratininkams.
tiltai reikalingi visur ir visada, bent jau kaip miesto puošmena ir turistų atrakcija.. šiuo atveju aš galvoju, kad bus kažkas nemenko statoma laisvuose ploteliuose, kur dabar yra mašinų stovėjimo aikštelės ir žolės plotai, vieta patraukli investicijoms, o tiltas didina vietos kainą
Kažkaip keistai skamba reikalavimas dėl spec tarnybų automobilių. Čia kalbama apie visus, įskaitant gaisrines (sunkiasvorės) ir gal net kokias riaušių malšinimo mašinas? Tai koks čia pėsčiųjų tiltas, jei reikia projektuot sunkiajai technikai? Kodėl būtent šios vietos? Tas miesto apendiksas prie seimo yra gan izoliuotas Geležinio vilko gatvės, tai jis negalės būti kaip tranzitinis. Upės g. dviračių takas kur kas geriau pritaikytas tranzitiniam dviračių srautui. Kaip alternatyva, galėtų būti svarstomas tiltas palei Lazdynų tiltą, kuris buvo netinkamai renovuotas, nepaliekant vietos pėstiesiems ir dviratininkams.
Labai pritariu – tas tiltas visiškai nereikalingas. Nebent leistų ir automobilius
tiltai reikalingi visur ir visada, bent jau kaip miesto puošmena ir turistų atrakcija.. šiuo atveju aš galvoju, kad bus kažkas nemenko statoma laisvuose ploteliuose, kur dabar yra mašinų stovėjimo aikštelės ir žolės plotai, vieta patraukli investicijoms, o tiltas didina vietos kainą