Miestas

Paaiškėjo, kam „Go Vilnius” samdosi kūrybines agentūras

Vilniuje jau prasidėjo neoficiali rinkiminė kampanija. Socialiniame tinkle „Facebook” pradėjo sklisti kalbos apie „Go Vilnius” samdomą Mažąją bendriją „Pantomima”, kuri už tam tikrą sumą turi suteikti tam tikras paslaugas. Sužinojome, kam reklamos agentūrai reikalinga išorinės įmonės pagalba ir ar tikrai tai reikėtų vadinti skandalu.

„VMS pavaldi įstaiga „Go Vilnius” (pati beje su keistu finansavimu) nusprendžia samdyt Mažąją bendriją „Pantomima”, kad ta jai atliktų Kūrybinės agentūros paslaugas Lietuvos ir tarptautinėms Vilniaus integruotos rinkodaros ir komunikacijos kampanijoms. Sutarties suma – 1.5mln.Eur + PVM. Anksčiau ši įmonė per metus vos 100 000 pajamų surinkdavo”, – savo paskyroje pasidalino politikas Aleksandras Nemunaitis.

Suprasti, kad tai – rinkiminės kampanijos dalis – nesunku. Politikas įrašo pabaigoje priduria, kad ta turėtų atkreipti žmonių dėmesį į dabartinės Vilniaus valdžios veiksmus ir daugiau už juos nebalsuoti. „Rinkimai į savivaldą jau po pusmečio. Jei matote kas yra vagys, neperrinkite bent jų”, – rašo teksto autorius.

 

Kaip paaiškėjo, „Go Vilnius” jau ne pirmą kartą naudojasi išorinių agentūrų paslaugomis, kurios dirba ties konkrečiomis reklaminėmis kampanijomis.

„Šiuo metu „Go Vilnius” turi pasirašytas dvi sutartis su Bechtle & Milzarais kūrybinė agentūra MB „Pantomima”, taip pat galioja sutartys ir su kūrybinėmis agentūromis „Milk Agency” ir „Sons & Daughters”. Visos sutartys yra sudarytos keliems metams ir neįpareigoja išleisti visą numatytą sutartyse pinigų sumą, pinigai sutartyje numatyti ir subtiekėjams – kūrybos agentūra samdo visus reikalingus techninius, kūrybinius ir kitus subtiekėjus, būtinus pagal tam tikros kampanijos poreikius”, – sako „Go Vilnius” vadovė.

Agentūros direktorė, Inga Romanovskienė, pažymi, kad ne visada yra išleidžiama sutartyje numatyta suma. Konkrečiai su MB „Pantomima” sutartis buvo sudaryta metų pradžioje. Įmonė laimėjo dar 2021 metais paskelbtą konkursą, kuriame dalyvavo 6 tiekėjai. Anot „Go Vilnius” vadovės, Bechtle & Milzarais kūrybinė agentūra MB „Pantomima” pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą. Laimėtojas surinko didžiausią balą už kokybę ir didžiausią balą už kainą, t.y. pateikė mažiausią kainą. Ši sutartis įsigaliojo 2022 metų vasarį ir galios iki 2025 metų vasario. Kaip ne kartą pabrėžė „Go Vilnius” sutartis neįpareigoja išleisti visą pinigų sumą. Iki šios dienos išnaudota 69 275 Eur.

 

„Dar viena sutartis buvo pasirašyta pernai – 2021 05 25, ji galioja iki 2024 05 25. Konkursas buvo skelbtas 2021 02 09. Konkurse „Vilnius 700-ojo gimtadienio komunikacijos koncepcija” dalyvavo 3 tiekėjai. Bechtle & Milzarais kūrybinė agentūra MB „Pantomima” pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą.  Pagal sutartį MB „Pantomima“ atsakinga už bendrą „Vilniui – 700 metų“ komunikacijos koncepcijos sukūrimą, kuris išlaikytų visos komunikacijos vientisumą 2021-2023 m.m.  Komunikacijos koncepcijos tikslas – suformuoti vieningą šventės pozicionavimą, identitetą, apibrėžti tikslines auditorijas, kurioms skirta komunikacija, jos kanalus, sukurti bendrą jubiliejaus šūkį, vizualinį identitetą skirtą ir Lietuvos, ir užsienio tikslinėms rinkoms. Paslaugos perkamos pagal poreikį. VŠĮ „Go Vilnius“ numato, bet neįsipareigoja per sutarties galiojimo laikotarpį nupirkti paslaugų ne daugiau kaip už 80 000 Eur be PVM. Šiuo metu išnaudota 7 200 tūkstančiai eurų”, – pateikia „Go Vilnius”.

Kaip aiškina agentūra, išorinės įmonės padeda Vilniui sukurti tokias reklamines kampanijas, kurios tampa geriausiomis pasaulyje ir laimi aibę įvairių apdovanojimų. Naujausias agentūros pelnytas apdovanojimas – Vilniaus kalėdinė reklama „Baltic Best” apdovanojimuose pagerbta auksu kaip geriausia praeitų metų video reklama. Beje, ciklas „Vilniushyvanka“, kurio  konceptą kūrė agentūra „Milk Agency”, „Baltic Best” buvo pripažintas geriausiu renginiu.

Naujas skandalas ar neoficiali rinkiminė kampanija – teisingo atsakymo nėra. Visgi tenka pripažinti, kad „Go Vilnius” per pastaruosius metus sukūrė daug reklaminių kampanijų, kurios garsino Vilnių visame pasaulyje. Ir būtent to metų  metus norėjo vilniečiai – kad apie jų miestą žinotų kuo daugiau žmonių iš viso pasaulio.

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
23 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button