Naujovė iš ateities: paslaugų kokybę Vilniaus savivaldybė vertins per emocijas

Komentarai 3

  1. Zigmas says:

    1.Matuoti reikia toje darbo vietoje,kur gauni paslaugą,o ne kur nors kitur,nes bus visai kitokie rezultatai
    2.Kiek teko susidurti,tai biurokratų pareiga ne padėti atėjusiam žmogui,o vilkinti,ignoruoti jį ir tik retas pasiruošęs padėti …Elektrėnuose teko ieškoti sklypo investicijoms,tai sk.v-kas pasakė ,mes visišką Jums padėsime ir per metus galėsite pradėti pamatus …
    3.Panašu,kad šita priemonė ir liks tik paroda,nes visi žino kokia situacija ?

  2. Marius says:

    😀
    Smagiai ten VMS gyvena. Viena diena vis didina skaitmeniniu paslaugu skaiciu ir galimybes, kad kuo maziau vaikscioti po kabinetus, kita diena kviecia butinai i svecius uzsukti. Kad pamatuotu 🙂
    Praejusiais metais teko 9-10 kartu kulniuoti i sita kontora, nes nei elektroninemis priemonemis, nei telefono skambuciais niekaip negalejai reikalu pajudint. Butu ismatave, kad kaskart iseinu pamaitintas naujais pazadais ir tuom labai patenkintas :)))

  3. Saulius says:

    Čia savivaldybė nuopelnus dedasi sau, o juk pagrindinis idėjos autorius ir vykdytojas yra VGTU prof. Artūras Kaklauskas….

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist