Ir chaoso keliamo paspirtukininikų ir dviratininkų Vilniaus gatvėse dar nebuvo. Pėščiamajam būti partrenktam an šaligatvio tokimybė 97%. Jokių taisyklių! Chaosas kaip Ugandoj. Todėl saugiausia ir patikimiausia priemonė išlikti gyvam Vilniaus gatvėse yra asmeninis automobilis. Su kuo ir sveikinam merą Šimašių.
Mūsų baudų valstybėje bausti apsimoka tik ta, kuris bent kiek turi pinigų. PVZ automobilių vairuotojus, o jei dar panaudoti robotus, tai iš vis pelninga pramonė gaunasi.
Ne nuo to galo tvarkyti pradeda. Gal pažvelkite geriau į Stokholma ,o ne Niujorką , Vilniaus visiškai priešinga situacija. Žodžiu nėra įstatų ,kad atsakytų valdininkai…
Rašote apie gatvių dizainą ir pėsčiųjų patogumą? Kiek reikia netureti protelio, kad Gerosios Vilties gatvę susiaurinti, išplėsti pėsčiųjų takus iš abiejų pusių, o dviračių takų nepadaryti visiškai.
Sie visai “ne idiotai”! tiesiog igyvendina sau palanku “dalini Niujorko standarta”…,-turetu butinai buti numatyti pozeminiai ir daugiaauksciai greitkeliai automobiliams ir beginiams visos ir vosoms visuomenes reikmems
Ir chaoso keliamo paspirtukininikų ir dviratininkų Vilniaus gatvėse dar nebuvo. Pėščiamajam būti partrenktam an šaligatvio tokimybė 97%. Jokių taisyklių! Chaosas kaip Ugandoj. Todėl saugiausia ir patikimiausia priemonė išlikti gyvam Vilniaus gatvėse yra asmeninis automobilis. Su kuo ir sveikinam merą Šimašių.
į dešimtuką. Pastaruosius porą metų neišlipu iš auto, ypač šiltuoju metų laiku- tik dėl savo ir vaikų saugumo.
Mūsų baudų valstybėje bausti apsimoka tik ta, kuris bent kiek turi pinigų. PVZ automobilių vairuotojus, o jei dar panaudoti robotus, tai iš vis pelninga pramonė gaunasi.
Ir kam to reikia taip ir iki galo niekas negali normaliai faktų kalba paaiškinti. Gatvių ir paties miesto genocidas
Gal reikia kad tu, Igori, nedustum tarša?
Sustos ta debila simasiu pavasari ismes.
Ne nuo to galo tvarkyti pradeda. Gal pažvelkite geriau į Stokholma ,o ne Niujorką , Vilniaus visiškai priešinga situacija. Žodžiu nėra įstatų ,kad atsakytų valdininkai…
Labai geras planas!
Rašote apie gatvių dizainą ir pėsčiųjų patogumą? Kiek reikia netureti protelio, kad Gerosios Vilties gatvę susiaurinti, išplėsti pėsčiųjų takus iš abiejų pusių, o dviračių takų nepadaryti visiškai.
Prieš kažką darant reiktų pasitarti su miesto gyventojais
Ar tikrai? ar nebus vėl sitaucijos kai valytoja daro sprendimus apie atominę energetiką?
Kas nors sustabdykit šitą gatvių manjaką!
Sie visai “ne idiotai”! tiesiog igyvendina sau palanku “dalini Niujorko standarta”…,-turetu butinai buti numatyti pozeminiai ir daugiaauksciai greitkeliai automobiliams ir beginiams visos ir vosoms visuomenes reikmems
Bėgianiai – taip, bet automobilių greitkelių centre nereikia, tam yra aplinkelis.
kada rinkimai?kiek dar sitie idiotai darkys miesta