Aktualijos

„Vilniaus vandenys“ atnaujins paslaugų teikimo sutartis, naudą pajaus visi klientai

Gerindama klientų aptarnavimą ir efektyvindama veiklą, bendrovė „Vilniaus vandenys“ nuo gegužės atnaujins paslaugų teikimo sutartis. Iki šiol naudotas kelias skirtingas geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčių formas, pakeis aiškesnė, paprastesnė ir visiems klientams vienoda bendroji sutartis. Individualios paslaugų teikimo sąlygos bus numatytos specialioje su klientu pasirašomoje sutarties dalyje.

Ši naujovė klientams taip pat leis greičiau ir paprasčiau sumokėti už geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugas.

Bendroji sutarties dalis nuolat bus skelbiama „Vilniaus vandenų“ interneto svetainėje. Ši sutarties dalis visiems klientams įsigalios nuo gegužės 1 dienos. Su ja galės susipažinti visi esami bei nauji įmonės klientai.

 

Antroji sutarties dalis, dar vadinama specialiąja sutarties dalimi, numatys kiekvieno kliento individualias paslaugų teikimo sąlygas. Dėl specialiosios dalies „Vilniaus vandenų“ darbuotojai su kiekvienu klientu susisieks asmeniškai ir suderins dokumentų pasirašymą, tad patiems nieko daryti papildomai nereikia.

Tam, kad sutarčių pasirašymas vyktų kuo sklandžiau, „Vilniaus vandenys“ kviečia klientus atnaujinti savo kontaktinius duomenis siunčiant juos el. paštu [email protected] ar paskambinus trumpuoju numeriu 1889. Turėdami ne tik kliento namų adresą, bet ir tikslų elektroninio pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį, „Vilniaus vandenų“ atstovai galės greičiau ir patogiau susisiekti ir parengti sutarties specialiąją dalį.

Bendrojoje sutarties dalyje, lyginant ją su iki šiol galiojusiomis sutartimis, klientams bus suvienodinti suvartoto vandens kiekio deklaravimo ir sąskaitų apmokėjimo terminai. Šis pakeitimas pagerins sąlygas įmonėms, kurios turės daugiau laiko sumokėti už suteiktas paslaugas – kai kuriais atvejais terminas pailgės nuo 10 iki 30 dienų. Verslo klientai sąskaitas už suteiktas paslaugas gaus iki kito mėnesio 10 dienos.

 

Naujosios sutartys bus naudingos ir užmaršiems klientams. Jose numatyta, kad skaitiklio rodmenų nedeklaravusiems klientams mokėjimo dokumente bus nurodomas per pastaruosius 12 mėnesių suvartoto geriamojo vandens kiekio vidurkis. „Vilniaus vandenys“ ragina klientus skaitiklių rodmenis deklaruoti bent kas ketvirtį, tokiu būdu nesusidarys nepriemokos ar permokos už suteiktas paslaugas.

Verslo klientai rodmenis greitai ir patogiai gali deklaruoti bendrovės savitarnos svetainėje, o privatūs klientai savo skaitiklių rodmenis gali pateikti ir paskambinę telefonu 1889.

Jei klientai paslaugomis kurį laiką ketina nesinaudoti, pavyzdžiui ilgesniam laikui išvykus iš namų, jie turės galimybę apie tai pranešti ar tiesiog deklaruoti tuos pačius skaitiklių rodmenis. Tokiu atveju jiems suvartoto vandens vidurkis nebus skaičiuojamas. Tiesa, net ir nevartojant geriamojo vandens, klientai už paslaugas moka mėnesinę pardavimo kainą.

 

Praėjusiais metais bendrovėje „Vilniaus vandenys“ buvo sėkmingai įgyvendinti struktūriniai pokyčiai ir imtasi priemonių, kuriomis siekiama užtikrinti geresnį klientų aptarnavimą ir reikšmingai padidinti bendrovės efektyvumą bei finansinį skaidrumą.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button