NUOMONĖ: jeigu caras būtų pradėjęs nuo to galo kaip R. Šimašius, šiandien, ko gero, sėdėtume be geležinkelio

Komentarai 10

  1. Ignas says:

    Austrija – turtingiausia ir greičiausiai auganti ES valstybė. Tiesiog plyšta nuo pinigų ir investuoja į visokius smarkiai NUOSTOLINGUS bet mielus dalykus.
    Gal priminti dešimtis metro projektų kurie nepavyko?
    Lietuva … sekasi neblogai bet tą milijardą gal galima geriau panaudoti?

    • MikrorajonVibes says:

      Lietuva auga gerokai greičiau nei Austrija, taip pat turi priėjimą prie ES fondų (kurio turtinga Austrija neturi), o situacija su transportu Lietuvoje yra katastrofiška lyginant su Austrijos. Tarp Lietuvos ir Austrijos, Lietuva turi kokį tūkstantį kartų didesnį poreikį investuoti į konkurencingą VT ir to nedaro vien dėl to, kad čia transporte sėdi posovietiniai žmogeliai, nesuprantantys, kaip atrodo ir veikia europietiškas miestas.

  2. Martynas says:

    Kol autorius vartojimo prekių parduotuvių nepavadino prekybos centrais, argumentai už metro skambėjo rimčiau.

  3. Saturnas says:

    Žiauriai geras straipsnis, tik prie komentarų pridėčiau, kad ši valdžia ne tik toliau Vilniaus nemato, bet ir užsitupėjo miesto centre, o kituose rajonuose net nėra buvę. Meras iki skirybų gyveno centre, į darbą kulniavo pėstute, tai ką jis matė – krantinę? Būtent ten ir bando tvarkytis. Visi nori atimti nuosavą transportą iš žmonių, bet paklauskim kiek mero eks. šeima kartu sudėjus turi automobilių, nežiūrint, kad į darbą eina pėsčiomis. Kiek valdžios atstovų ar valdininkų renkasi VT? Kiek jų šeimos priglaudė automobilių? Tegu pradeda nuo savęs ir pamatys, kad važiuoti iš rajono į rajoną su tokiu VT gali tik nuotaiką susigadinti. ES pinigai gulėjo ant stalo, niekas nemoka tikslingai panaudoti, jeigu neišeina nusukti. Pamatysite, baigėsi 2020-ieji, turės paskelbti kiek kokia šalis sugebėjo įsisavinti tų lėšų ir kiek mūsų ir kiti miestai sugėbėjo jomis pasinaudoti. Bus labai gėdingi skaičiai, garantuoju. Lenkai reversu šaiposi iš mūsų atvykę, o patys džiaugiasi mega transporto projektais. Pas mus rajoninį keliuko žiedą Avižieniuose 1,5 metus įrenginėjo ir padarė taip, kad vietoj 2 minučių, dabar stovim 15 kamštyje. Tokie tie mūsų ir rajonų valdininkai.

  4. Arunas says:

    Kad simasius kaimietis.ka nematot?

  5. Audrius says:

    Geras straipsnis, tik ar Graco variantas tinka Vilniui??? Grace per amžių amžius buvo dirbama miesto labui. O pas mus ABONENTŲ labui. Dar džiaukimės, kad nors tiek turimę. Be to, dėl visų METRO statybų reikia bent 100 kartų paskaičiuoti visas naudas, ir ne tik finansines. Tikėtina, kad išlaikymas daugiau kainuos nei bus surinkta pinigų už bilietus. Čia kaip su Lamanšo tuneliu – reikia dotuoti, kad veiktų sėkmingai, ir jokio pelno nėra iš jo.

  6. Nekompetencija says:

    Atrodytu, kad jau gyvename ne tarybu sajungoje,kai buvo uzdarytos sienos ir nemateme geru pvz, bet deja apima toks jausmas, kad VMS atstovai, nera iskele kojos toliau Vilniaus apskrities, kazloks kvailas uzsikonservavimas laike, tiesiog nenoras imtis miestui gyvybiskai reikalingu projektu, deja jau tampame treciojo pasaulio valstybe. Kai kaimynai estai bega sparciais zingsniais tolyn, mes vis dar trypciojame vietoje ir sapnuojame apie skraidancius taxi konstitucijos proepekte.

  7. Vilnietis says:

    Totali nesamonė, nereikia mums jokio papildomo viešojo transporto – geriau palaukti ir pažiūrėti kaip pradės keistis žmonių srautai post-COVID19 metu, nes daug kas pereis prie pilnai nuotolinio ar bent jau hibridinio darbo.

  8. MikrorajonVibes says:

    Puikus straipsnis 🙂 Vilnius yra vienintelis virš 400’000 žm. turintis ES miestas, neturintis kito transporto kaip autobusai ar troleibusai. Čia taip pat nėra centrinio transporto hub’o, t.y. vietos, kur susikerta viso transporto srautai ir iš kurios lengvai gali nuvažiuoti į bet kurią kitą miesto vietą. Praktikoje tai reiškia, kad važinėti VT čia nėra galimybės. Tarkime, aš noriu nuvažiuoti iš naujų namų kokiuose Pašilaičiuose aplankyti savo draugų Paupy, tada iki Ozo ofisų į darbą, o po to gal dar į centrą vakarui. Dabartiniu VT prarastum pusę dienos, keliavimo laikas ir komforto lygis būtų visiškai nekonkurencingi lyginant su ES miestais. Žmonės į miestus keliasi, gyvena mažesnėse, brangesnėse patalpose tam, kad būtų šalia kitų žmonių, darbų ir paslaugų. Jei miestas nesujungia visų savo rajonų į vieną visumą, jis tampa ne miestu, o getų kratiniu. Zuokas buvo pradėjęs neblogą projektą su kompanija Systra, kuris būtų sujungęs ‘centrinę’ stotį su šiauriniais rajonais tramvajumi ir padaręs stotį trasporto hub’u, tuo pačiu padaręs miesto geležinkelio maršrutus konkurencingais. Deja, vietiniai VGTU, Civvita ir VMS specialistai numarino tą reikalą ir nieko geresnio nepasiūlė. Šitas Pakalnio nusišnekėjimas apie tai, kad pirma turi atsirasti srautai ir tik po to kažkas geresnio yra absoliuti kvailystė, žemiau bet kokios kritikos ribos, bet tai, deja, ne pati didžiausia nesąmonė, kurią šis posovietinis žmogėnas yra pasakęs. Jis su savo VGTU chebra buvo gana rimtai pradėję svarstyti iškelti centrinę Vilniaus autobusų stotį į Fabijoniškes ar Pilaitę, kas būtų buvusi viena didžiausių transporto srity padarytų nesąmonių turbūt per pasaulio transporto vystymosi istoriją. VMS sėdi žmonės absoliučiai nesigaudantys transporto sistemose ir kaip jos veikia, jie prarado galimybę statytis gerą transporta su 80% ES paramos, ką padarė visi rytų ES regiono miestai (Sofija su Bukareštu iš ES pinigų dešimtis kilometrų heavy rail metro statosi be problemų pvz.,). Tai yra problema, kuri yra kur kas didesnė net nei prasta architetkūra ar Minsko lygio statybos, ji yra tikras peilis šitam miestui, tai yra struktūrinė problema. Kai ateis normali valdžia (tam reikės balsuoti ne už Šimašių aišku), šitiems nekompetetingiems sovietikams turės būti surengtas koks nors tribunolas už nusikaltimus prieš miestą, kurie jau tuoj pasieks Kruščiovo laikais padarytus. Tikra gėda.

  9. Vilnietis says:

    Vienas geresnių straipsnių.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist