Vilniaus rinka

„Wolt“: atnaujinus kurjerių-partnerių apmokėjimo modelį vidutinės jų pajamos išlieka stabilios ir siekia 9 eurus per valandą

Lietuvoje „Wolt“ kurjeriai-partneriai jau savaitę veikia pagal naują apmokėjimo modelį. Bendrovė atidžiai stebi procesus, o pirmieji skaičiavimai rodo, kad vidutinės kurjerių-partnerių pajamos išlieka tokios pačios kaip ir anksčiau.  

„Pirmieji rezultatai įvedus naująjį kurjerių-partnerių veiklos apmokėjimo modelį, kaip ir buvome numatę, lieka stabilūs – daugumos kurjerių-partnerių pajamos išliko tokios pačios ar net didesnės nei 9 eurai per valandą laiko prisijungus ir esant pasiruošus pristatyti užsakymus. Be to, džiaugiamės ir tuo, kad pastarosiomis dienomis sulaukiame teigiamų atsiliepimų, susijusių su naująja apmokėjimo sistema. Rezultatai džiugina ir todėl, jog sezoniškumas dar net neprasidėjo ir nespėjo padaryti teigiamos įtakos rezultatams – daug gyventojų vis dar atostogauja, tad maistą ar kitas prekes į namus užsisako mažiau nei rudenį ar žiemą“, – sako Simon Runzheimer, „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse.

Naujasis modelis pradėtas taikyti siekiant dar geriau subalansuoti visų platformos kurjerių-partnerių veiklos apmokėjimą bei kurjerių-partnerių konkurencingas pajamas ir patenkinti klientų lūkesčius. Kai kurios gaunamų pajamų dalys didėjo (pavyzdžiui, bazinis mokestis piko valandomis ir savaitgaliais), kai kurios – liko tokios pačios (pavyzdžiui, mokestis už atstumą už kiekvienus 250 metrų, pradedant nuo 750 metrų), dalis – mažėjo (pavyzdžiui, bazinis mokestis ne piko valandomis). Svarbu paminėti, jog su šiais pokyčiais įmonė nesiekia mažinti veiklos kaštų ir jie liko tokie patys.

 

„Ir toliau atidžiai stebėsime procesus ir bendrausime bei lauksime grįžtamojo ryšio iš kurjerių-partnerių bendruomenės“, – sako S. Runzheimer.

Pagal „Wolt“ verslo modelį, kurjeriai-partneriai gali laisvai pasirinkti, kada prisijungti prie platformos ir pristatyti užsakymus. Jie patys renkasi, kuriuos užsakymus priimti, o kuriuos atmesti. Kurjeriai-partneriai pajamas gauna už užsakymus, kuriuos jie nusprendžia priimti, būnant prisijungus prie platformos. Pajamas už vieną pristatymą sudaro keli elementai, pavyzdžiui, bazinis pristatymo mokestis, mokestis už atstumą, mokestis už didelį užsakymą, mokestis už pristatymus piko metu ir kiti. Pajamas sudaro skirtingų mokesčių derinys ir nė vienas iš visų sudėtinių elementų atskirai nelemia galutinių kurjerio-partnerio pajamų, kurias jis gauna už pristatymą.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
37 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Omcius
Omcius
9 mėnesius

kokia nesamone, uzsakytas Wolt straipsnis 100% 🙂 … raso “pastarosiomis dienomis sulaukiame teigiamų atsiliepimų, susijusių su naująja apmokėjimo sistema” is ko gi tie geri atsiliepimai ? gal ir bus keli kurjeriai su automobiliais kuriems sitas modelis kazkiek bus palankesnis, bet is esmes jei per streikus vis prasoma padaryti atlygi pagal GPS o ne tiesiaja linija tai matyt auto vairuotojai vistiek lieka nepatenkinti as jau nekalbu apie vargsus dviratininkus 🙂 … “bendrausime bei lauksime grįžtamojo ryšio iš kurjerių-partnerių bendruomenėsesmes” po 2 streiku panasu nei kas klausosi, nei nori klausyti ir visai nesileidzia i jokias derybas, viskas ka cia pasake tas S.Runzheimer… Skaityti daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button