Vilniaus rinka

„Wizz Air“: pinigus už atšauktus skrydžius keleiviams grąžiname per 1 savaitę

„Wizz Air“ atskleidžia, kad 95 proc. prašymų grąžinti pinigus už atšauktą skrydį įvykdo savaitės bėgyje.

Dėl prasidėjusios COVID-19 pandemijos masiškai atšaukiant suplanuotus skrydžius, „Wizz Air“ 2020 m. gegužę automatizavo lėšų už atšauktus skrydžius grąžinimo procesą. Bendrovė skaičiuoja, kad tuo laikotarpiu, lyginant su atitinkamu 2019 metų periodu, prašymų grąžinti pinigus už skrydžius skaičius išaugo 3000 procentų.

Automatizuotas kompensavimo procesas reiškia, kad, „Wizz Air“ keleiviui automatiškai grąžinama bilietui išleista suma vienu iš trijų jo paties pasirinktu būdu: jam grąžinama oro linijų kreditų, kurių vertė sudaro 120 proc. atšaukto skrydžio kainos, 100 proc. sumos tuo būdu, kokiu ji buvo sumokėta, arba pasiūloma galimybė nemokamai perkelti skrydį. Keleiviai grąžinimo gali paprašyti vienu mygtuko paspaudimu savo „Wizz Air“ paskyroje, tinklalapyje wizzair.com arba spustelėdami nuorodą oro linijų atsiųstame laiške.

 

Kad grąžinimo procesas truktų kuo trumpiau, „Wizz Air“ skatina keleivius užsisakyti bilietus tiesiogiai wizzair.com tinklalapyje arba per bendrovės mobiliąją programėlę. Kai skrydžiai užsakomi per kitas internetines kelionių užsakymo platformas, bilietų užsakovu tampa pati platforma, per kurią bilietai perkami, todėl „Wizz Air“ neturi galimybės tiesiogiai susisiekti su keleiviu ir pasiūlyti kompensacijos. Tokiu atveju pinigų grąžinimas užtrunka, o keleiviams tenka pasikliauti tiesioginio užsakovo veiksmais. Kiekviena internetinė kelionių pardavimo platforma su prašymais grąžinti pinigus elgiasi skirtingai, „Wizz Air“ neturi galimybės paveikti ar kontroliuoti jų veiksmų.

Norėdami pasirūpinti dar didesne apsauga nuo nežinomybės kelionių rinkoje, rinkdamiesi bilietus keleiviai gali įsigyti papildomą „WIZZ Flex“ paslaugą. Ji leidžia nemokamai atšaukti skrydį likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki išvykimo ir iškart atgauti visą sumokėtą mokestį oro linijų kreditais. Įsigijusieji paslaugą taip pat turi galimybę skrydžio datas ir kryptis keisti tiek kartų, kiek nori.

„Mes esame įsipareigoję užtikrinti geriausią patirtį savo klientams, todėl daug investavome į pinigų grąžinimo automatizavimą dar pačioje pandemijos pradžioje. Su klientais, kurių skrydžiai buvo atšaukti, elgiamės daug teisingiau nei kitos Europos oro linijos – užtikriname, kad pinigus jie susigrąžintų kaip galima greičiau. Didžiuojamės, kad 95 proc. atvejų pinigus grąžiname septynių dienų bėgyje, ir toliau investuojame į kompensavimo procesą, kad jis būtų kuo intuityvesnis ir kuo mažiau pastebimas, o vartotojai vėl galėtų keliauti be rūpesčių“, – sako Zsuzsa Poos, „Wizz Air“ vyriausioji klientų ir rinkodaros vadovė.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
1 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button