Vilniaus rinka

Vis daugiau žmonių sostinėje taupo laiką apsipirkdami savarankiškai

Prekybos tinklas „Maxima“ šiemet pirmasis iš prekybininkų įdiegė savarankiško pirkinių skenavimo technologiją „Scan&Go“ dviejuose dideliuose prekybos centruose Vilniuje. Psichologų teigimu, naudojimasis naujomis technologinėmis galimybėmis mūsų smegenims yra tarsi treniruotė, lavinanti atmintį. Tuo metu prekybininkai pastebi, kad, pažindami technologiją, klientai vis dažniau ir drąsiau naudojasi savarankiško skenavimo paslauga ir taupo laiką – brangiausią žmonijos valiutą.

„Tikėtina, kad šią technologiją naudoja jaunesni, lyginant su visais mūsų klientais, pirkėjai, kurie yra atviresni naujovėms. Išbandę „Scan&Go“, jie įsitikina, kad taip apsipirkti galima pastebimai greičiau ir patogiau, ypač perkant daugiau prekių. Tą rodo ir statistika – vidutinis savarankiškai nuskenuotų pirkinių krepšelis su „Scan&Go“ rugpjūtį sudarė 30,41 Eur“, – pastebi „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė.

Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre esančioje „Maximoje XXXX“ veikia 216 mobiliųjų skenerių, „Maximoje“ Mindaugo g. – 108. Pasak I. Ščerbavičienės, „Maximos“ prekybos tinklas nuolat siekia pasiūlyti savo klientams inovatyvius sprendimus, leidžiančius kiekvienam parduotuvėje apsipirkti tai, kaip jam norisi.

 

„Mūsų tinkle be naujųjų „Scan&Go“, galima rinktis savitarnos kasas, „express“ savitarnos kasas ir, žinoma, įprastas kasas, kuriose prekės nuskenuoja kasininkai. Tikime, kad visos siūlomos alternatyvos leidžia klientui išsirinkti jam patogiausią būdą apsipirkti“, – teigia lietuviško prekybos tinklo operacijų vadovė.

Naujų dalykų mokymasis stiprina atmintį

Psichologė Liepa T. Raškevičienė sako, kad naudojimasis moderniomis savitarnos kasomis ne tik padeda sutaupyti laiko. Mokslininkai teigia, kad smegenys, kiekvieną kartą mums įvaldžius naują įgūdį ar įgijus naują gebėjimą, yra gerokai fiziškai ir funkcionaliai modifikuojamos, mokymosi metu keičiasi  formuojasi ilgalaikė atmintis.

 

„Žmogus, būdamas jam įprastoje rutinoje, komforto būsenoje, negali išmokti nieko nauja ir netobulėja – net tam, kad išmoktume naudotis savitarnos kasa ar apsipirkimo sistema „Scan&Go“, reikia patirti šiek tiek nežinomybės įtampos“, – įsitikinusi psichologė.

Pasak jos, naujovių, nežinomybės ir pokyčių baimė paplitusi nuo neatmenamų laikų. Šiandien sunku patikėti, kad 1911 metais turtingai žydei Chajai Lėjai Kremer  pastačius puošnų daugiabutį su pirmuoju liftu Vilniuje, žmonės, kildami šiuo liftu, iš baimės žegnodavosi.

„Lygiai taip pat ateities kartos nepatikės, jog kažkada parduotuvėse mus aptarnaudavo tikri žmonės ar skenuodavome prekes su „Scan&Go“ – pasaulis keičiasi, mūsų vaikai ir anūkai taps profesijų, kurių šiandien dar net nėra, atstovais, ir jie pakeis žmonijos apsipirkinėjimo patirtį tokia, apie kurią dauguma šiandien nė negali numanyti“, – pabrėžia Liepa T. Raškevičienė.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button