Visai neseniai, birželio pradžioje, į Vilnių atvyko „GlobalTips“ – fintech startuolis, padedantis žmonėms patogiau priimti arbatpinigius telefonu. Per šį trumpą laiką prie paslaugos jau prisijungė daugiau nei 100 miesto restoranų, barų ir kavinių ir savo platformoje užregistravo daugiau nei 500 padavėjų, barmenų bei šių įstaigų vadovų.
Nežinantiems kokia tai paslauga ir kaip ji veikia, pateikiame trumpą animacinį filmuką apie mus:
Projekto komanda ėmė interviu iš įvairiose vietose dirbančių darbuotojų ir dabar dalijasi su jumis nuomone apie tai, kam reikalinga „GlobalTips“ programėlė ir kokia darbo su šiuo produktu nauda
Saugodami darbuotojų privatumą, jų pavardžių nenurodysime, tačiau patikslinsime, kuriuose restoranuose vyko pokalbiai:
Talutti
– Naudojant „GlobalTips” per mėnesį surenkamų arbatpinigių skaičius išaugo. Tai tikrai veikia, jei tik nepamirštame palikti QR-NFC kortelių ir papasakoti svečiams apie naująją paslaugą.
– Kortelė padeda didinti grynaisiais pinigais surenkamą sumą, nes ji primena, kad reikia palikti arbatpinigių.
Trinity
– Šia paslauga aktyviai naudojasi turistai ir šalyje dirbantys užsieniečiai. Visi įpratusieji prie tarptautinių bankininkystės programėlių, pavyzdžiui „Revolut“, „Paysera“, „N26“, ir mielai besirenkantieji „ApplePay“ / „GooglePay“, greitai įpras ir prie „GlobalTips“.
– Labai paprasta programa, viskas aišku. Patogu, kad vos keliais spustelėjimais galima paskirstyti pinigus visiems grupės nariams.
Girta Bite
– Tiems, kuriems arbatpinigiai įskaičiuoti į darbo užmokestį ir mokami kartą per mėnesį, „GlobalTips“ yra patogi, nes pinigai į banko sąskaitą patenka jau kitą dieną.
– 100 % arbatpinigių atitenka tiesiogiai padavėjams, nėra nuostolio dėl komisinių.
Eskedar Coffee Bar
– Malonu gauti ne tik arbatpinigių, bet ir vartotojų atsiliepimų.
– Programėlėje patogu taupyti pinigus. Tai tarsi padavėjų mobilusis bankas.
„GlobalTips“ komanda dėkoja visiems savo vartotojams ir nori paraginti restoranų bei kavinių lankytojus dažniau padėkoti padavėjams. Arbatpinigių kultūros plėtojimas – tai teisingas ir teigiamas procesas: jis gerina aptarnavimo kokybę, pritraukia daugiau žmonių į šią sritį, padeda jauniems padavėjams ir barmenams realizuoti save.
Straipsnis parengtas bendradarbiaujant su „GlobalTips“