Lietuvos bendrovė „Attention Insight“, kurianti dirbtiniu intelektu paremtą platformą vartotojų dėmesiui prognozuoti, pritraukė 285 tūkst. eurų investicijų plėtrai. Lėšos gautos  iš rizikos kapitalo fondų – Lenkijos „Movens Capital“ bei Lietuvos „Open Circle Capital“. 

„Attention Insight“ vadovė ir viena įkūrėjų Kamilė Jokubaitė sako, kad lėšos pirmiausia bus skirtos plėtrai naujose rinkose bei funkcijų vystymui ir tobulinimui.

„Tikimės per šiuos metus pasiekti 15 tūkst. naudotojų – rinkodaros profesionalų, agentūrų, žiniasklaidos priemonių ar e. komercijos kompanijų. Didesnį dėmesį skirsime milžiniškai ir itin perspektyviai Lenkijos rinkai, bet nesame apsiriboję geografiškai ir augame visame pasaulyje“, – pranešime sakė K. Jokubaitė. 

Pernai rudenį bendrovė jau gavo 421 tūkst. eurų finansavimą iš Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA).

Bendrovė padeda rinkodaros profesionalams ir verslo savininkams optimizuoti reklamas ir tinklapių dizainus. Ji turi daugiau kaip 5 tūkst. vartotojų JAV, Vokietijos, Skandinavijos ir kitose šalyse. 

„Attention Insight“ komandoje Vilniuje ir Varšuvoje yra aštuoni darbuotojai ir partneriai, šiemet jų skaičių ketinama padvigubinti.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

8 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist