Bendrovė „Vilniaus vandenys“ rengiasi plėsti prieš metus įdiegtą klientų savitarnos sistemą. Joje žmonės galės atlikti kur kas daugiau įvairių funkcijų.

Pasak „Vilniaus vandenų“ atstovo Mindaugo Linkaičio, įmonė planuoja labai išplėsti savitarnos funkcionalumą.

„Klientai galės matyti paslaugų sutartis ir kitus dokumentus, užsisakyti papildomas ar koreguoti turimas paslaugas, elektroniniu būdu pasirašyti ir pateikti dokumentus, rezervuoti specialisto atvykimo laiką bei registruoti gedimus. Taip pat, atsižvelgdami į klientų pageidavimus, numatome palengvinti prisijungimą prie savitarnos ir atlikti kitus patobulinimus“, – BNS sakė M. Linkaitis.

Trejų metų trukmės 181,5 tūkst. eurų vertės sistemos plėtros sutartį „Vilniaus vandenys“ pasirašė su programinės įrangos bendrove „Addendum Solutions“.

Atnaujintą elektroninės savitarnos sistemą „Vilniaus vandenys“ pristatė 2018 metų vasarį, ją kūrė įmonė „iTree Lietuva“. Iki tol šiuo įrankiu galėjo naudotis tik verslo klientai.

Pirmajame savitarnos sistemos vystymo etape įmonė suteikė galimybę deklaruoti skaitiklių rodmenis, atnaujinti kontaktus bei matyti mokėjimų istoriją. 2018 metų pabaigoje įmonė užbaigė antrąjį savitarnos vystymo etapą ir leido klientams ne tik deklaruoti rodmenis, bet ir atsiskaityti už paslaugas.

Autorius: Paulius Viluckas

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist