Bendrovės „Vilniaus vandenys“ duomenimis, antrasis karantinas gana ženkliai skiriasi nuo pirmojo, jis kur kas ramesnis. Klientų kreipinių dėl mokėjimų atidėjimų bendrovė sulaukia mažiau, jų skolos taip pat gerokai sumenko. Šiuo metu fiksuojamas mažiausias skolininkų skaičius nuo 2017 metų.

Šio karantino metu į bendrovę su prašymu atidėti mokėjimus už suteiktas paslaugas kreipėsi 2 juridiniai ir 25 fiziniai asmenys. Juridinių asmenų skolos už suteiktas bendrovės paslaugas siekia beveik 3 500 eurų. Dar kita tiek siekia fizinių asmenų skolos. Tuo tarpu pirmojo karantino metu skolininkų skaičius ir įsiskolinimai buvo ženkliai didesni. Į bendrovę su prašymu atidėti mokėjimus už suteiktas paslaugas tąkart kreipėsi 82 juridiniai ir 77 fiziniai asmenys. Bendra juridinių asmenų skolos suma siekė beveik 84 000 eurų, fizinių asmenų – kiek daugiau nei 3 000 eurų.  

„Pirmojo karantino metu pastebėjome tendenciją, kad prašydami atidėti mokėjimus į bendrovę dažniau kreipėsi vyresnio amžiaus asmenys, patenkantys į rizikos grupę, motyvuodami ne lėšų stoka, bet apribota fizine galimybe atlikti mokėjimus taip, kaip jie buvo įpratę – susimokant parduotuvių kasų terminaluose, pašto skyriuose ir pan. Šiuo metu pastebime, kad gyventojų įsiskolinimai priklauso ne nuo jų amžiaus, judėjimo ribojimų ar  kitų demografinių rodiklių. Daugelis kreipiasi su prašymu atidėti mokėjimus dėl bendrai pablogėjusios finansinės padėties ar suprastėjusių darbo sąlygų“, –  situaciją komentuoja bendrovės Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.

Nepaisant įsiskolinimo dydžio, bendrovės specialistai visuomet stengiasi atsižvelgti į klientų išsakytus argumentus ir rasti abiem pusėm priimtiną sprendimą. Dažnu atveju mokėjimai skaidomi dalimis ar mokėjimai atidedami keliems mėnesiams.

Tačiau ieškodama dialogo su klientais, bendrovė pastebi ir bandymus pasinaudoti susiklosčiusia situacija. Bendrovei žinomi skolininkai, dažniausiai tai juridiniai asmenys, kurių skolos tęsiasi jau ne vieną mėnesį ir siekia ne vieną šimtą ar net tūkstantį eurų, tiek per pirmąjį, tiek ir per antrąjį karantiną kreipėsi su prašymais mokėjimus atidėti ir skolos neišieškoti. 

Klientai bendrovės norą bendradarbiauti, ieškoti sprendimų – vertina.  Nuo 2016 metų „Vilniaus vandenų“ klientų pasitenkinimo lygis nuosekliai auga. 2020 metais bendras privačių ir juridinių klientų GCSI pasitenkinimo indeksas pasiekė 76 – 4 punktais daugiau nei 2019 metais. „Vilniaus vandenų“ rezultatas – 4 punktais aukštesnis už Lietuvos komunalinių paslaugų įmonių vidurkį (72).

Taip pat „Vilniaus vandenų“ klientų pasitenkinimas išsiskiria pasauliniame kontekste – jis yra 7 punktais aukštesnis už Europos (69) ir 4 punktais aukštesnis už JAV (72) komunalinių paslaugų teikėjų vidurkį.

„Vilniaus vandenų“ klientai teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybės srityse geriausiai vertina vandens kokybę, tiekimo patikimumą, informacijos sąskaitose aiškumą, galimybę paprastai atsiskaityti už paslaugas ir savalaikį informavimą apie profilaktinius darbus.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist