Kaziuko mugės išvakarėse po rekonstrukcijos atidaryta vilniečių ir miesto svečių pamėgta parduotuvė „Narvesen“, įsikūrusi priešais Vilniaus arkikatedrą. Per kiek daugiau nei dvi savaites atnaujinta parduotuvė pasitinka lankytojus pasikeitusiu interjeru ir dar platesniu gėrimų bei užkandžių asortimentu.

Nedidelio 21 kv. m ploto parduotuvėje klientų lauks platus sveikų, drauge su tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ autore Kristina Pišniukaite-Šimkiene sukurtų užkandžių meniu bei klientų pamėgtos ekologiškos „Caffeine“ kavos savitarnos stotelė – visa tai sutelpa atnaujinto koncepto parduotuvėse.

„Ši parduotuvė yra centrinė miesto ašis – šalia lankytini objektai, įvairūs renginiai, tad jau yra tapusi neatsiejama sostinės dalimi. Ji mėgstama tiek turistų, tiek pasivaikščioti išėjusių ar į darbus skubančių vilniečių. Čia dirbanti komanda neretai sulaukia klausimų ir kaip pasiekti įvairius lankytinus objektus, ką aplankyti mieste, tad yra lyg Vilniaus ambasadoriai. Džiaugiamės, kad nuo šiol ji pasitiks ne tik atnaujintu interjeru, bet ir šiuolaikinio miesto žmogaus lūkesčius dar labiau atspindinčiu asortimentu, pritaikytu įvairiems skoniams“, – sako „Narvesen“ ir „Caffeine“ valdančios įmonės „Reitan Convenience Lithuania“ vadovas Saulius Žilėnas.

Pasak S. Žilėno, pastebėta, kad miesto parduotuvių „Narvesen“ klientai jau pamėgo atnaujintą konceptą, jie vertina galimybę pasimėgauti ir ekologiška „Caffeine“ kava, kurią galima rasti naujo koncepto vietose. Kavos jose įsigyjančių klientų skaičius tokiose prekybos vietose ūgtelėjo 2,5 karto.

Interjerą kūrusi dizainerė Gintarė Ivaščenkaitė pasakoja, kad atliekant rekonstrukciją pavyko susidoroti su iššūkiu efektyviai mažoje erdvėje sutalpinti viską, ko reikia, norint atitikti ir darbuotojo, ir kliento poreikius. „Siekiant įsileisti kiek įmanoma daugiau dienos šviesos buvo maksimaliai atidengti langai, o prekių lentynos projektuojamos tik apačioje – tai vizualiai padidina erdvę ir neapkrauna vaizdo į senamiestį. Funkcionaliai įrengtas „Caffeine“ kavos kampelis įneša jaukumo, kurį dažniausiai kuriame mediniais paviršiais bei augalų motyvais“, – dalijasi dizainerė.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 48 „Narvesen“ tinklo parduotuvės, iš kurių šešios veikia pagal atnaujintą konceptą.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

15 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist