MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus rinka

Vieni pirmųjų pasaulyje: Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Šeštadienį Gedimino pr. 20 antrajame aukšte duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja šalimi kontinentinėje Europoje, kurioje pristatyta šio tinklo naujoviškos krypties ir dizaino parduotuvė.

Vienas didžiausių Didžiosios Britanijos sporto prekių tinklas „SportsDirect.com“ turi daugiau nei 500 parduotuvių pasaulyje, iš jų septynios įsikūrusios Lietuvoje, kurias valdo sporto prekių tinklas „Sportland LT“. Sostinėje įkurta 1860 kv. m ploto naujos koncepcijos parduotuvė yra tik ketvirtoji tokia pasaulyje.

„Pagaliau galime drąsiai atskleisti mūsų ilgai brandintą svajonių projektą – naują „SportsDirect.com“ veidą Gedimino prospekte. Kalbu ne tik apie naują parduotuvę, bet apie visiškai naują sporto ir  laisvalaikio pomėgių realizavimo patirtį, paremtą inovatyviais sprendimais, žmonių įsitraukimu bei šiuolaikišku interjeru“, – sako parduotuvę atidariusios bendrovės „Sportland LT“ vadovas Juras Vėželis.

Pasak jo, naujos „SportsDirect.com“ krypties tikslas yra sustiprinti ryšį su žmonėmis – per emociją, vaizdą ir paslaugas suteikti jam ypatingą patirtį. Pavyzdžiui, kiekvienas užsukęs į šią parduotuvę galės naujoviškai išsirinkti trokštamus sporto batelius ar kedus. Specialiai tam sukurta „Test and Try“ zona, kurioje juos galima išbandyti tiesiog ant bėgimo takelio bei padedant unikaliai įrangai pasirinkti tinkamus batelius.

Kita naujovė – personalizuoti futbolo komandos marškinėliai. Pasinaudojus „MYiD“ funkcija, pirmą kartą Lietuvoje bus galima vietoje užsisakyti originalius „Premier“ lygos marškinėlius, pakaks tik išsirinkti komandą ir numerį.

Parduotuvės interjeras bei kūrybiniai sprendimai buvo patikėti vienai geriausių Didžiosios Britanijos agentūrų „Checkland Kindleysides“, kurie įgyvendino projektą kartu su lietuvių bendrove „Ardi“.„Checkland Kindleysides“ dirba su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Converse“, „Adidas“, „Beats“, „Hunter“, „Hermès“, rūpindamiesi jų vizualine komunikacija, ženklodara ar interjeru.

Prie naujos „SportsDirect.com“ parduotuvės interjero priderinti ir skaitmeniniai sprendimai. Gedimino pr. 20 antrojo aukšto erdvėje įrengti ekranai padės sekti madą, supažindins su prekių ženklais, jų naujovėmis ir patraukliais pasiūlymais. Čia bus galima rasti jau atpažįstamus šio tinklo prekių ženklus – „Dunlop“, „Slazenger“, „Everlast“, „Lonsdale“, „Karrimor“. Asortimentas taip pat išsiskirs tokiais garsiais ir mėgstamais vardais kaip „Nike“, „Adidas“, „Under Armour“, „Reebok“ bei kitais.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Donatas Andrijauskas

„Panorama“ pernai išlaikė didesnį nei 5 proc. nuomininkų apyvartos augimą

Evaldas Činga

Mindaugo g. „Maximoje“ pradės veikti savarankiško skenavimo sistema

ELTA

Naujas „MoQ“ plėtros etapas: daugiau investicijų, papildomos funkcijos ir pinigų dalybos naudotojams

Evaldas Činga

Pricer.lt maisto kainų tyrimas: prekių krepšelis vėl brangsta

ELTA

LP EXPRESS siuntų terminaluose – daiktų „pasaugojimo“ paslauga

Evaldas Činga

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika