MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
sandėliavimas. logistika
Vilniaus rinka

Verslas dar neskuba su investicijoms į viešuosius logistikos centrus

Verslui atsiveria galimybės įsikurti viešajame Vilniaus logistikos centre, netrukus planuojama skelbti žemės nuomos konkursus. „Lietuvos geležinkeliai“ teigia, kad verslo susidomėjimas didelis, tačiau dalis logistikos įmonių vadovų teigia, jog klausimų kol kas daugiau nei atsakymų, rašo „Verslo žinios“. 

Leidinio teigimu, steigti viešuosius logistikos centrus (VLC) Vilniuje ir Kaune buvo nuspręsta dar 2008 metais, o 2015-aisiais VLC teritorijose buvo pastatyti intermodaliniai terminalai. Neseniai Vyriausybė nusprendė, kad centrų vystytojai nuo šiol galės pernuomoti logistikos centrų teritorijoje esančią žemę. Kitaip tariant, taikyti modelį, naudojamą laisvosiose ekonominėse zonose (LEZ) ar pramonės parkuose. 

„Dabar jau turime Vyriausybės nutarimą. Matau, koks yra verslo interesas, ir manau, kad tą teritoriją Vilniuje užpildysime gana greitai“, – sakė valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ Strategijos ir veiklos efektyvumo departamento direktorius Rokas Janutėnas.

Pasak jo, Kaune projektas truputį stagnuoja, bet tik tol, kol iki Kauno VLC bus nutiesta „Rail Balticos“ vėžė. 

Logistikos bendrovės „Rhenus Logistics“ vadovas Arūnas Bertašius VŽ sako, kad galimybė būti šalia intermodalinio terminalo atrodo patraukliai. Kita vertus, jis pažymi, kad pokalbiai dėl galimų investicijų Vilniaus VLC vyksta jau seniai, o rezultatų iki šiol nėra. „Krautomos“ direktorius Sigitas Žilius teigia, kad VLC patrauklumas priklausys nuo sąlygų. Bet jis abejoja, ar intermodaliniai krovinių pervežimai turi tokią didelę ateitį, dėl kurios būtų verta investuoti viešuosiuose logistikos centruose.

BNS primena, kad Vyriausybė vasarį nutarė, jog Šiaulių ir Klaipėdos viešieji logistikos centrai netenka valstybei svarbių projektų statuso, o Vilniaus ir Kauno viešųjų logistikos centrų projektus įgyvendins „Lietuvos geležinkeliai“. 

Vilniaus logistikos centro statybas ketinama baigti iki 2030 metų, o Kauno – iki 2026 metų, baigus statyti europinės geležinkelio vėžę „Rail Baltica“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

VMI skelbia pajamų deklaravimo startą

Donatas Andrijauskas

Planuojame parduoti auto: taisyklės, kurios pagreitins pardavimą

Made in Vilnius

„Lidl“ ir „Norfa“ nedirbs pirmąją Velykų dieną, kiti dar neapsisprendė

BNS

„Entafarma“ planuoja plėtrą Vilniaus rajone

BNS

„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

ELTA

R. Šimašius derybose dėl koalicijos nežada nusileisti dėl nacionalinio stadiono ir kitų projektų

BNS

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika