„Tesonet“ įmonių grupės klientų aptarnavimo departamentas atsiskiria ir tampa atskiru kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centru „CyberCare“. Jo vadovas Dainius Vanagas sako, kad nuo šiol bendrovė veiklą vykdys savarankiškai, tačiau ir toliau liks reikšminga „Tesonet“ ekosistemos dalimi. Per artimiausius metus „CyberCare“ žada sukurti bent 150 naujų darbo vietų ir komandą išplėsti iki 500 darbuotojų.

Tikslas – klientų aptarnavimo kokybę pakelti į naują lygį

„Tesonet“ per daugiau nei dešimtmetį užaugino ne vieną pasaulinį produktą. Tarp jų šiandien jau galima priskirti ir „CyberCare“ – įmonės klientų aptarnavimo departamentą, išaugusį iki daugiau nei 350 žmonių, atsakingų už aukščiausios klasės aptarnavimo patirtį.

„Tesonet“ augant toliau, įmonė tampa vis iškilesniu technologinių produktų ir paslaugų akseleratoriumi. Įmonės klientų aptarnavimo departamento komandai nuolat didėjant, nusprendėme ją atskirti ir įkurti atskirą kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centrą. Tai – reikšmingas pasiekimas, padėsiantis dar geriau suvaldyti klientų aptarnavimo procesus“, – sako Eimantas Sabaliauskas, „Tesonet“ bendraįkūrėjas.

„CyberCare“ jau seniai yra tapęs ne tik aukščiausio lygio klientų kelionę užtikrinančiu paslaugų centru, bet ir vidine talentų kalve – net du trečdaliai komandų lyderių užaugo pačioje įmonėje. Taip pat didelė dalis bendrovės darbuotojų nuolat tobulėja ir gauna darbo pasiūlymus iš visos „Tesonet“ įmonių grupės.

Tomas Okmanas, vienas iš „Tesonet“ įkūrėjų, priduria, kad „CyberCare“ yra erdvė, pilna profesionalių ir entuziastingų žmonių, kurioje auga stiprūs IT ir kibernetinio saugumo specialistai: „Linkime įmonei sklandaus ir sėkmingo naujo etapo, kuris klientų aptarnavimo kokybę ir toliau keltų į kitą lygmenį.“

Sieks grąžinti duoklę Lietuvai

„CyberCare“ su „Tesonet“ ryšių nenutrauks – nuo šiol įmonė naviguos savarankiškai, tačiau ir toliau bus svarbia „Tesonet“, kaip produktų ir paslaugų akseleratoriaus, ekosistemos dalimi.

„Tikimės, kad ir toliau sėkmingai kursime autonomišką verslo modelį, leidžiantį padėti augti interneto bendrovėms, kurios mums galėtų patikėti savo klientų aptarnavimą“, – sako „CyberCare“ vadovas.

Bendradarbiaujant su tokiomis įmonėmis kaip „Google“, „LogMeIn“ ar kitais didžiaisiais rinkos žaidėjais, klientų aptarnavimo centras jau spėjo sukaupti didžiulį žinių ir patirties bagažą, todėl vienas pagrindinių įmonės tikslų yra susijęs su noru grąžinti skolą Lietuvai.

„Planuojame organizuoti renginius, kuriuose įžvalgomis dalintųsi ir mūsų ekspertai, ir kitų įmonių vadovai. Taip pat norime konsultuoti startuolius, kuriems galbūt per brangu prieiti prie reikalingų žinių šaltinių. Į tai žiūrime paprastai – Lietuvoje esame ne konkurentai, o kolegos, todėl dalijimasis patirtimi stiprina visą šalies rinką, skatina Lietuvos tobulėjimą“, – teigia D. Vanagas.

Svarbiausios darbuotojo savybės – noras ir motyvacija

Šiuo metu „CyberCare“ komandą sudaro daugiau kaip 350 klientų aptarnavimo specialistų, įvairiomis kalbomis kasdien bendraujančių su klientais iš 170 pasaulio valstybių. Per metus įmonė suteikia sprendimus daugiau kaip 11 mln. klientų užklausų. Anot D. Vanago, iki 2022 m. įmonės personalas turėtų išaugti bent iki 500 darbuotojų.

„Mūsų tikslas – duoti šansą talentingiems, jauniems ir karjerą siekiantiems pradėti žmonėms. Svarbiausia – ne darbo patirtis, o noru augti degančios akys, nes vidinė įmonės mokymų programa suteikia reikalingas žinias, kolegos – palaikymą, o likę darbo aspektai priklauso nuo žmogaus ryžto ir motyvacijos. Įmonėje mums svarbiausia kurti šiltą ir laisvą atmosferą. Panašu, kad sekasi neblogai, nes beveik pusę naujų darbuotojų mums rekomenduoja esami kolegos“, – sako „CyberCare“ vadovas.

Visi naujai prisijungę bendrovės darbuotojai dalyvauja intensyviame mokymų procese, kurį sudaro net kelios dalys. Į mokymus yra įtraukiami ir vadinamieji „bičiuliai“, padedantys šviežiam komandos nariui įsilieti į organizaciją ir pajausti jos kultūrą.

„Taip pat su visais darbuotojais dalijamės detaliomis kibernetinio saugumo, kitomis darbo specifikai reikalingomis žiniomis, mokome minkštųjų, bendravimo įgūdžių. Be to, nuolat organizuojame papildomas konfliktų valdymo, grįžtamojo ryšio ar komandinio darbo sesijas. Net ir turint programinę įrangą, padedančią suvaldyti klientų užklausas, priekyje visada bus žmogus, todėl į mūsų darbuotojus investuojame tiek daug laiko ir pastangų“, – teigia D. Vanagas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist