Mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ kuria vidinį kontaktų centrą, kuriame telefonu ir e. kanalais bus tiesiogiai aptarnaujami visi operatoriaus klientai.

Kaip pranešė bendrovė, planuojama, kad kitais metais veikti pradėsiančiame operatoriaus kontaktų centre iš viso dirbs 100 darbuotojų, o iš jų 70 bus naujai įdarbinti.

„Šį sprendimą priimti paskatino mūsų prieš daugiau kaip dvejus metus įkurtas verslo klientų aptarnavimo centras Kaune. Pamatėme, kad vidaus komanda greičiau priima sprendimus, todėl gali sparčiau bei kokybiškiau aptarnauti klientus“, – pranešime sako „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Kontaktų centrui vadovaus neseniai prie „Tele2“ komandos prisijungusi Vitalija Barzdėnė.

„Jau pradedame atrankas – planuojame priimti iki 70 naujų darbuotojų, dirbsiančių pilnu etatu arba dalį darbo dienos. Pirmiausiai ieškosime komandų vadovų ir mokymų specialistų, rinksimės tiek iš vidinių, tiek iš išorės kandidatų“, – teigė P. Masiulis.

Iki šiol privačių „Tele2“ klientų aptarnavimo paslaugas operatoriui teikė įmonė „Transcom Worldwide Vilnius“.

Naujasis „Tele2“ kontaktų centras veiks Vilniuje ir Kaune.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist