Suomijos nekilnojamo turto investicijų ir valdymo bendrovė „Technopolis Lietuva“ skelbia restorano operatoriaus konkursą, kurio laimėtojas įsikurs šiuo metu sostinės Ozo parke statomame naujausiame biurų pastate „Nova“.

Iš viso sostinėje Ozo rajone esančiame biurų mieste „Technopolis“ valdo 7 biurų pastatus. Bendrovė yra didžiausio biurų miesto valdytoja Lietuvoje, nuomojamų biurų plotas Vilniuje sudaro 77 tūkst. kv. m. Kiekviename iš 7 biurų pastatų veikia skirtingi restoranų ir kavinių operatoriai: „iLunch“, „Pietausim.lt“, „Huracan coffee“, „Seserų bistro“ ir „Skonio slėnis“. Didesniuose pastatuose vidutiniškai restoranai per dieną parduoda nuo 400 iki 850 porcijų, mažesni – nuo 100 iki 300 porcijų.

Faktai apie pastatą ir restoraną:

  • 26,7 tūkst. kv. m nuomojamo ploto biurų pastate „Nova“ dirbs virš 2 tūkstančių darbuotojų.
  • Pastato pirmame aukšte planuojamas restoranas turės apie 160 sėdimų vietų, jo virtuvė užims apie 150 kv.m.
  • Šalia restorano taip pat planuojama įrengti kavinę, kurioje klientai galės užsisakyti pusryčius, nusipirkti kavos, užkandžių, o kavinės personalas taip pat aptarnaus šalia esančias konferencijų sales – teiks maitinimo paslaugas renginių, konferencijų, susitikimų metu.

„Technopolis” pilnai įrengia ir pasirūpina visa reikalinga infrastruktūra restorano darbui: sukuria restorano dizainą, apšvietimą, rūpinasi baldais bei pagal restorano koncepciją įrengia virtuvę – sukuria techninį planą, pasirūpina visa operatoriaus darbui reikalinga įranga. Restorano operatoriui telieka rūpintis indais bei įrankiais, suburti komandą ir  atsinešti geriausią patirtį (ang. know-how). Restorano operatorius yra įtraukiamas į virtuvės įrangos planavimą, kartu yra kuriamas restorano prekės ženklas, planuojami rinkodaros sprendimai.

Pastato statybas numatoma baigti 2020-ųjų rudenį, tada ir planuojamas restorano atidarymas. „Technopolis Lietuva“ paslaugų vadovė Vytautė Tutkutė  pastebi, kad restoranų operatoriaus darbas yra itin aktualus, o restoranai ir kavinės – didelio darbuotojų dėmesio susilaukianti paslauga.

„Kiekvienas mūsų biurų miestelyje dirbantis žmogus privalo gauti geriausią paslaugą už prieinamą kainą. Kokybiškas, skanus, įvairus maistas bei greitas ir pagarbus aptarnavimas yra mūsų prioritetas. Todėl restoranų operatoriams padedame užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę, suteikiame jiems vertingų įžvalgų apie čia dirbančiųjų poreikius bei lūkesčius, kartu darome darbuotojų apklausas ir pagal jose gautus duomenis tobuliname restoranų darbą“, – sako V. Tutkutė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist