Laikai, kai kiekvienas miestietis kasdien skubėdavo šviežių kepinių, liko praeityje, tačiau technologijos grąžina šią europietišką tradiciją ištikimiausiems bandelių entuziastams. Greitojo prekių pristatymo parduotuvėse „Bolt Market” – šviežių kepinių linija, kuri atsidurti ant kliento stalo gali vos per 15-30 minučių. Nauja kepimo infrastruktūra ir specialiai apmokyta komanda dirba nuolat, po truputį aiškėja ir vartotojų favoritai.
Virtualių parduotuvių kūrėjų teigimu, naujovę padiktavo vartotojų poreikis plėsti duonos gaminių asortimentą ir noras išnaudoti greitojo pristatymo koncepcijos stiprybes.
„Visų prekybininkų linksniuojamas šviežumas tėra tik gražus žodis, jei gaminių realizacija užtrunka. Be to, duonos gaminiai – tai ypatinga kategorija. Netgi tradicinėje parduotuvėje vartotojas nori jų šviežumą užuosti ar paspaudyti, o vos suabejojęs persigalvoja. Mūsų platformos greitis šią traškančią dilemą išsprendžia, todėl ir kategorijos pardavimai turėtų augti kaip ant mielių”, – šypsosi Emilija Dadonaitė, „Bolt Market” vadovė Lietuvoje.
Pasak jos, Smolensko g. parduotuvėje įrengta kepykla yra sąlyginai nedidelė – kepimo apimtys skirtos patenkinti realiu laiku pateikiamų užsakymų poreikius, todėl populiariausių kepinių nelieka per kelias valandas, dalis gaminių pasiekia ir kitas „Bolt Market” parduotuves Vilniuje. Artimiausiu metu ketinama didinti kepimo pajėgumus ir plėsti geografiją. Iš viso virtualiose lentynose vartotojai gali rasti 10 skirtingų kepinių, iš kurių populiariausi kol kas prancūziškas batonas su česnakiniu sviestu ir kruasanas su karameliniu įdaru.
E. Dadonaitė sako, kad švieži kepiniai – ne vienintelis reikšmingas asortimento papildymas pastaruoju metu. Jeigu pradėjus veiklą kiekvienoje parduotuvėje buvo apie 1,5 tūkst. prekių, tai šiuo metu siūloma apie 4 tūkst.
„Bolt Market” greitasis prekių pristatymas vykdomas iš Vilniuje ir Kaune įsikūrusių parduotuvių kiekvieną dieną nuo 9 iki 24 val., įskaitant švenčių dienomis. Artimiausią parduotuvę galima rasti „Bolt Food” programėlėje.