Vilniaus rinka

„Spark“ skolinasi 1 mln. eurų: pirks elektrinius visureigius

Elektromobilių dalijimosi paslaugą „Spark“ teikianti bendrovė „Ride Share“ valdomą parką praplėtė miesto visureigiais. Investicija į „Peugeot 2008” ir „Opel Mokka-e” elektromobilius sudaro 1 mln. eurų. Parko auginimui finansavimą suteikė Medicinos bankas, su juo 2021 m. pabaigoje pasirašyta penkerių metų trukmės bendradarbiavimo sutartis.

„Ride Share“ direktorius Karolis Matulaitis teigia, kad įmonė įsiklausė į savo klientų poreikius ir pasiūlė didesnio pravažumo bei itin patogius miesto visureigius.

„Reikšminga dalis Spark klientų savo kelionėms nori aplinkai draugiško, tylaus ir erdvesnio automobilio. Tai aktualu ne tik planuojamoms ilgesnėms kelionėms, bet ir mieste. Į šio tipo automobilių įsigijimą papildoma investavome 1 mln. eurų ir šiuo metu stebime jų paklausą bei vertiname tolesnės plėtros galimybes ateityje. Kartu tikimės, kad šie elektromobiliai su didesnės talpos baterijomis padės greičiau išsklaidyti mitus, neva automobiliai skirti tik kelionėms mieste. Esant tinkamoms sąlygoms su elektriniu visureigiu klientas iš Vilniaus į Druskininkus ir atgal gali nuvažiuoti be papildomo įkrovimo“, – sako K. Matulaitis.

 

Šiuo metu elektromobilių dalijimosi paslaugos parką „Spark“ sudaro 560 automobilių, beveik du trečdaliai jo tenka vieno populiariausių šalyje prekės ženklo „Volkswagen“ automobiliams. Pernai „Spark“ elektromobilių parkas išaugo beveik 90 proc., o automobilių kelionių skaičius šoktelėjo net 180 proc.

Medicinos banko Komercijos departamento direktorius Julius Ivaška pastebi, kad „Spark“ parko plėtros finansavimas leidžia finansų sektoriui prisidėti prie tvarių, aplinką tausojančių ir didelį plėtros potencialą turinčių paslaugų stiprinimo.

„Vertiname elektromobilių dalijimosi idėjos novatoriškumą ir neabejojame tokio verslo modelio perspektyvomis. Juo labiau, kad Europos Sąjungai pasirinkus Žaliąjį kursą tvarumo rodiklis tampa ypač svarbus. Jau turime nemažai įdirbio finansuodami įvairius žaliosios energijos gamybos projektus, todėl bendradarbiavimas su dalijimuisi skirtų elektromobilių parko valdytoja tik įtvirtina mūsų pasirinktą žaliąją kryptį, kurią išlaikysime ir stiprinsime“, – komentuoja Julius Ivaška.

 

„Ekologiško ir tvaraus keliavimo paslauga demonstruoja išties įspūdingus augimo tempus. Vertiname, kad jos potencialą įžvelgia ir didieji šalies bankai, finansuodami elektromobilių dalijimosi paslaugą jie prisideda prie aplinkos tausojimo ir atsakingo vartojimo skatinimo“, – sako K. Matulaitis.

UAB „Ride Share“ Lietuvoje teikia elektromobilių dalijimosi paslaugą „Spark“. Įmonė veiklą pradėjo 2016 metais ir šiuo metu valdo didžiausią elektromobilių parką šalyje. Į paslaugos kūrimą „Ride Share“ jau yra investavusi apie 25 mln. eurų.

UAB „SPARK Technologies“ valdanti „Spark“ prekės ženklą ir mobiliąją programėlę, per dukterines įmones veikia 3-iose Europos šalyse: Bulgarijoje, Rumunijoje, ir Lietuvoje. Platforma, suteikianti prieigą prie 1500 elektromobilių, turi daugiau nei 250 000 tūkst. registruotų vartotojų bei siekia tapti lyderiaujančiu ekologiškų transporto priemonių sprendimų tiekėju Europoje.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
13 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Liuciferiauskas
Liuciferiauskas
4 mėnesius

aš esu pasipiktinęs spark įžulumu užstato visas pakrovimo vietas o kiti normalūs gyventojai neturi kur pasikrauti ??!! tai kas bus po kokių 5 metų bus 1000 kart daugiau elektromobilių nei dabar .

spark user
spark user
4 mėnesius

Kazkaip pleciasi ne i ta puse, geriau vietoj to daugiau mazu normaliu miesto auto imtu, kaip tu paciu vw up, kuriais ir pigiau ir patogiau naudotis. O dzipuojasi kaip Citybee :/

Mindaugas
Mindaugas
4 mėnesius

Jei jau taip įsiklausot į vartotojų siūlymus, tai gal padarykit klientų aptarnavimą ir požiūrį į juos geresnį, nes dabar jis apgailėtinas.

XmX
XmX
4 mėnesius

Čia toks Vilniaus kelių įvertinimas? Kad net carsharing’as perka miesto visureigius? 😀

Kristijonas
Kristijonas
4 mėnesius
Atsakinėti į  XmX

Nieko bendro su kelių kokybe nėra, nes perkami automobiliai nėra didesnio pravažumo, tik išvaizda tokia.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button