Trečiadienį sostinės Šiaurės miestelyje, ką tik atnaujintame išparduotuvių centre „Outlet Park“, adresu Verkių g. 29, atidaryta nauja „Maxima XX“ parduotuvė. Iki prekybos centro atnaujinimo šiame prekybos centre veikė parduotuvė „Norfa“. Ją pakeitusios „Maximos“ asortimentas formuotas, stengiantis patenkinti išaugusį prekybos centro pirkėjų poreikį plačiam vaisių ir daržovių, šviežios mėsos, žuvies, kulinarijos, konditerijos gaminių ir kitų prekių pasirinkimui.

„Stengiamės, kad kiekviena „Maxima“ parduotuvė kuo geriau atitiktų jos apylinkėse gyvenančių ar dirbančių žmonių poreikius. Šiaurės miestelis – tai judri, nuolat atsinaujinanti vieta, kurioje kuriasi jaunos šeimos, veikia daug įvairių verslo centrų. Pats prekybos centras „Parkas“ taip pat išaugo, pasikeitė jame besilankančių pirkėjų poreikiai. Platų maisto prekių asortimentą siūlanti parduotuvė čia buvo labai laukiama – tokia, kurioje aukštos kokybės prekių rastų tiek taupantis, tiek daugiau sau galintis leisti, išskirtinių gaminių ieškantis pirkėjas“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ į šio tinklo atnaujinimą investavo beveik 700 tūkst. eurų. Kiek daugiau nei 2,6 tūkstančių kvadratinių metrų  plotą užimančioje (prekybinės salės plotas – 1,8 tūkst. kv. m.) parduotuvėje bus gaminami „Meistro kokybės“ ženklu pažymėti kulinarijos ir konditerijos gaminiai. Joje įsikūręs mėsos cechas siūlys pirkėjams nemokamas mėsos pjaustymo ar malimo paslaugas. Čia apsipirkti bus galima greitai ir paprastai, nes be paprastų kasų parduotuvėje įrengtos 6 savitarnos kasos. Šalia parduotuvės įrengta nemokama automobilių stovėjimo aikštelė.

Naujojoje „Maxima“ parduotuvėje iki pat šv. Kūčių, gruodžio 24 dienos, atidarymo proga bus taikomos specialios, tik šioje parduotuvėje galiojančios, nuolaidos. Pavyzdžiui, gerokai pigiau nei kitur bus galima įsigyti lašišos, bananų, mandarinų, žaislų ir kitų prekių. Tris mėnesius, t. y. iki kovo 20 d., apsiperkant šioje parduotuvėje ir pasinaudojus „Ačiū“ lojalumo kortele į ją sugrįš net 10 proc. pirkinių sumos.

„Maxima LT“ šiais metais vykdo itin intensyvų savo tinklo plėtros etapą. Kartu su naująja parduotuve „Outlet Park“ prekybos centre, bendrovė šiemet jau atidarė 10 naujų ir atnaujino 15 tinklo parduotuvių. Investicijos, skirtos plėtrai, 2016 metų gale sieks 34 milijonus eurų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 239 „Maxima“ parduotuvė, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist