Antradienį Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Ozas“ duris atvėrė 3500 kv. m ploto pramogų centras „Action!byApollo“. Didžiausiai pramogų kompanijai Baltijos šalyse „Apollo Group“ priklausančiame centre veikia 35 įvairiausių pramogų ir maisto zonos, kuriose atsipalaiduoti galės interaktyvaus laisvalaikio išsiilgę žmonės – draugai, kolegos, sporto sirgaliai ar šeimos su vaikais. Į didžiausią ir inovatyviausią šalyje pramogų centrą investuota 4,6 mln. eurų. 

Kaip teigia „Apollo Group“ vykdantysis direktorius Lietuvoje Tadas Račkauskas, interaktyvios pramogų erdvės idėja kilo pastebėjus neišnaudotą nišą ir įvertinus grupės patirtį bei potencialą.

„Nuo pat pirmos veiklos dienos „Apollo Group“ tikslas yra suburti žmones, kartu pasiūlant kuo platesnį pramogų spektrą. Tai iki šiol sėkmingai darėme Baltijos šalyse valdomuose kino teatruose ir restoranuose, tačiau pamatę potencialą pramogų segmente, nusprendėme išplėsti savo veiklą ir Vilniaus gyventojams bei svečiams pasiūlyti visiškai naują, modernią laisvalaikio erdvę. Tai yra pirmasis toks „Apollo Group“ pramogų centro formatas, kuriame galėjome pilnai pritaikyti turimą patirtį ir sukoncentruoti išskirtinį interaktyvių pramogų pasirinkimą“, – sako T. Račkauskas.

Prie šio sprendimo, anot vadovo, neabejotinai prisidėjo ir pandemija – žmonėms atsibodo lindėti tarp keturių sienų, jie pasiilgo bendravimo ir susitikimų. „Nors koncepciją pradėjome vystyti dar iki pandemijos – vien tam skyrėme dvejus metus, tačiau pandemijos metu dar labiau išryškėjo būsimas tokio centro poreikis. Tad siekdami geriausiai pramogų išsiilgusių lankytojų poreikius atitinkančio rezultato, projekto įgyvendinimui subūrėme tarptautinę komandą su didžiausia patirtimi pramogų sferoje visoje Europoje“, – pasakoja  „Apollo Group“ vykdantysis direktorius.

Nuo lazerių iki virtualia realybe papildyto biliardo

Didžiausiame pramogų centre Baltijos šalyse siūlomas platus net 35 pramogų pasirinkimas. Pasak T. Račkausko, nors pramogos skirtingos ir prataikytos tiek aktyvų, tiek ramesnį lasvalaikį mėgstantiems žmonėms, visas jas sieja interaktyvumas. Itin didelis dėmesys „Action!byApollo“ centre skiriamas naujus vaizdo, judesio ir erdvės suvokimo potyrius siūlančiai virtualiai realybei.

Pramogų centre lankytojai ras virtualios realybės „Hologate“ simuliatorių „Blitz“, galės išmėginti papildytos realybės laipiojimo sieną „ValoClimb“, strateginio bei sportinio pobūdžio pramogą „Laser TAG“, kurioje naudojamos lazerinio spindulio kulkos. Vertinantys ramesnes pramogas, galės rinktis smiginį, stalo kerlingą ar biliardą. Tačiau, anot centro valdytojų, interaktyvumas ir čia niekur nedingsta – biliardą galima žaisti pasinaudojant virtualios realybės projektoriais. Asmenines šventes „Action!byApollo“ planuojantiems lankytojams bus siūlomi žaidimų ir pramogų kambariai, talpinantys po 15 asmenų.

„Action!byApollo“ išskirtinį  dėmesį skirs ir sporto aistruoliams. Čia veikia didžiausias sporto baras Vilniuje, o amfiteatro arena leidžia pasijusti lyg stebint tikras rungtynes stadione. Pramogų centro svečiams bus siūlomas ir platus maisto pasirinkimas: įvairūs užkandžiai, picos, traški vištiena, BBQ šonkauliukai, lašišos kepsniai ir kt.

Pabaigė pramogų sektoriaus plėtrą

Kaip teigia „Ozo“ mažmeninės prekybos turto valdytojas Antanas Kemešis, tokio modernaus koncepto centro įkūrimas užbaigė pramogų sektoriaus plėtrą prekybos ir pramogų centre. Nuo šiol „Oze“ lankytojams bus siūlomas bene didžiausias pramogų pasirinkimas – pradedant „Adventica“ šeimos pramogų parku, skirtu mažesniems lankytojams ir šeimoms, baigiant „Action!byApollo“ pramogų centru.

„Pastebime tendenciją, kad lankytojai į prekybos ir pramogų centrus ateina ne tik apsipirkti, bet ir pojūčių bei patirties. Reaguodami į tai ieškome naujovių ir, be abejo, partnerių, galinčių pasiūlyti unikalias erdves su plačiu pramogų pasirinkimu bei išmaniai integruotais maitinimo operatoriais. Džiaugiamės šia partneryste, kuri leis turėti naujausią, moderniausią ir bene didžiausią centrą, kuris neabejotinai trauks lankytojus ne tik iš Vilniaus, bet ir kitų Lietuvos miestų“, – sako A. Kemešis.

Pradėjęs nuo Lietuvos, tokio tipo pramogų centrus „Apollo Group“ ateityje planuoja pristatyti ir kitose rinkose.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

27 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist