Vilniaus rinka

Sostinėje atidarytas pirmasis Lietuvoje „Lavazza Training Center“

Lietuva prisijungė prie didžiausio pasaulyje „Lavazza Training Center“ kavos mokymų centrų tinklo, kuriame treniruojami tiek pradedantys, tiek profesionalūs kavos baristos, veikia kavos pažinimo, degustacijos ir tobulinimo laboratorijos. Aukštąją kavos ruošimo kultūrą svečiai galėjo išvysti ir centro atidarymo renginyje Vilniuje – čia „Lavazza“ kavos ekspertė Giulia Sirio pademonstravo, kaip pasigaminti vieno garsiausių pasaulyje virtuvės šefo sukurtus kavos ikrus ir kietą kavą.

„Visame pasaulyje „Lavazza“ kavos mokymų centrai vienija kavos mylėtojus, kurie nebijo laužyti kasdienėje rutinoje įsivyravusių kavos ruošimo mitų. Mūsų komanda skatina į kavą pažvelgti ne kaip į gėrimą, bet kaip į unikalų skonį, kurį pažinti ir tobulinti kviečiame ir lietuvius“, kavos mokymų centro idėją atskleidžia „Lavazza“ kavos trenerė iš Italijos Giulia Sirio.

Lavazza Training Center

Atidarymo metu G. Sirio kartu su  UAB „Amoka“ kavos ekspertu Dariumi Kodžiu pristatė „Lavazzos“ ir 3 „Michelin“ žvaigždutėmis įvertinto avangardinio virtuvės šefo Ferran Adria bendradarbiavimo rezultatą – kietą kavą ir kavos ikrus. „Unikalūs kavos skonio pritaikymo kūriniai gimė susijungus ilgametei itališkos kavos ruošimo patirčiai, gastronominiam preciziškumui ir potraukiui kavos inovacijoms“, tvirtina G. Sirio.

Naujasis „Lavazza“ kavos mokymo centras pasiūlys profesionalius mokymus nuo kavos pupelės plantacijose iki tobulo rezultato puodelyje. Čia bus galima iš arti susipažinti su naujausiomis kavos ruošimo tendencijomis, pasisemti žinių ir idėjų originalioms kavos skonio interpretacijoms.


Lavazza Training Center

„Jau 20 metų skleidžiame itališkos kavos kultūrą Lietuvoje, o mokymų centro atidarymas tik įrodo jos augančią paklausą ir naujovių paieškas kavos industrijoje. Profesionaliomis kavos kultūros žiniomis pirmiausiai dalinsimės su kavos baristomis, tačiau jų patirtis ir idėjos galiausiai nusės kiekvieno kavos mylėtojo puodelyje“, – pasakoja „Lavazza“ prekės ženklą Lietuvoje atstovaujančios UAB „Amoka“ reklamos ir komunikacijos vadovė Agnė Žukauskienė.

Anot jos, šiandien „Lavazza“ prekės ženklas pasaulyje labiausiai atpažįstamas kaip itališkos espreso kavos simbolis, tačiau mokymų centre bus naudojamos ne tik klasikinės viešbučiams, restoranams ir kavinėms tiekiamos kavos pupelės, bet ir specialios „Lavazza“ pupelių rūšys: „Klientai turės galimybę paragauti „Lavazza Bio“, „Lavazza Tierra“ iš Tanzanijos, kavos ir kitų originalių naujienų, kurios dar nepristatytos plačiajai rinkai.“

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button