Prekybos centre „Panorama“, kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ po rekonstrukcijos atidarė modernią parduotuvę. Į 426 kv. metrų prekybinį plotą tinklas investavo daugiau nei 500 tūkst. eurų. 

Atnaujinta prekybos erdvė pristato kelias pagrindines naujoves: didelį nišinių aromatų pasirinkimą ir išskirtinę erdvę vyrams. Lankytojai taip pat galės pasinaudoti profesionalų teikiamomis grožio paslaugomis inovatyvioje grožio zonoje.

„Nuolatos siekiame suteikti klientams geriausią apsipirkimo patirtį, todėl modernizuodami šią parduotuvę kruopščiai išanalizavome rinkos tendencijas ir atsižvelgėme į dabartinius klientų poreikius: parduotuvės erdves suskirstėme aiškiomis zonomis, išplėtėme nišinių kvapų asortimentą, makiažo mokyklos erdvę integravome dekoratyvinės kosmetikos zonoje, sukūrėme išskirtinę erdvę vyrams“, – sakė „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė.

Anot vadovės, masinės gamybos kvapai vis dar populiarūs, tačiau vis daugiau vartotojų ieško unikalaus, savitą istoriją turinčio kvapo. Klientų patogumui atnaujintoje parduotuvėje pristatomas didžiausias nišinių aromatų asortimentas „Douglas LT“ tinkle. Vartotojų poreikių analizė taip pat parodė, kad vyrai savo išvaizdai skiria vis daugiau dėmesio, todėl modernizuotoje erdvėje svarbią vietą užima ir specialiai vyriškai kosmetikai skirta džentelmenų erdvė.

Didelė grožio paslaugų pasiūla

Po rekonstrukcijos „Douglas“ savo klientams siūlo platų grožio paslaugų spektrą. Inovatyvioje, išskirtinio dizaino, naujos kartos makiažo mokyklos erdvėje vienu metu gali dalyvauti 6 žmonės.

Kaip ir anksčiau veikia grožio paslaugų kabinetas, kuriame teikiamos individualios konsultacijos, tiriama odos būklė bei atliekamos grožio procedūros: veido masažai, valymo, drėkinimo ir atpalaidavimo procedūros.

Klientai taip pat turi galimybę naudotis kitomis parduotuvės erdvėje teikiamomis paslaugomis: profesionaliu makiažu, antakių formavimo ir dažymo paslaugomis, odos priežiūros konsultacijomis bei nemokamu dovanų pakavimu. Taip pat šioje parduotuvėje yra galimybė nemokamai atsiimti užsakymus, pateiktus internetu.

Nauji prekių ženklai

Atsinaujino ne tik parduotuvės patalpos, bet ir asortimentas – pirkėjams pristatoma vienuolika naujų prekės ženklų.

Tarp odos ir kūno priežiūros naujienų klientai ras latvišką organiškos kosmetikos prekės ženklą „Madara“ ir ekologišką amerikiečių kosmetiką „Love Beauty & Planet“.

Vyriškos kosmetikos asortimentą papildys „Reuzel“ ir „The Great British Grooming“ produktai. Nišinių kvapų kolekcijoje klientai atras naujus aromatus iš „Orlov“, „Moresque Secret“, „Clean“, „Alexsandre.J“, „Berdues“, „Eight & Bob“ ir „Memoize London“.

„Douglas“ – tarptautinis vokiečių kosmetikos ir parfumerijos tinklas. Šiuo metu Lietuvoje tinklas turi 22 fizines parduotuves 10-yje Lietuvos miestų.

Pirmoji Baltijos šalyse naujos koncepcijos parduotuvė duris atvėrė 2017 m. kovo 17 d. „Akropolio“, prekybos centre Vilniuje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

8 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist