Per pandemiją siuntų apimtims šovus į neregėtas aukštumas, bendrovių, kurie siuntas pristato, mažėja. Kai kurių smulkių įmonių pajamų šaltinius apkarpė COVID-19, o naujiems žaidėjams į rinką įsiterpti sudėtinga, rašo portalas vz.lt.

Bendrovės „DPD Lietuva“ vadovas Robertas Vilkaitis sako, kad Lietuvos pašto rinka yra gana sena ir nusistovėjusi, tačiau „tų naujokų vis atsiranda, pavyzdžiui, „Ziticity“.

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenys rodo, kad bendras pašto siuntų skaičius pernai išaugo 54 proc., tačiau pašto ir kurjerių paslaugų įmonių buvo 15 mažiau, nei 2018 metais.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist