Gėrimų parduotuvių tinklą „Vynoteka“ valdančios įmonės „Gelsva“ vadovė Aurelija Gumbrevičienė sako, kad jos verslas nieko bendro neturi su Rusijos parduotuvėmis „Mavt-Vynoteka“, kurių prekės ženklas labai panašus į „Vynotekos“ – panašus pavadinimas, šriftas bei vyšninės spalvos fonas, penktadienį rašo portalas 15min. lt.  

Pasak jos, įmonė nėra pardavusi Rusijos bendrovėms franšizės teisių: „Neturime jokių bendradarbiavimo formų su verslo vienetais Rusijoje. Vienintelis paaiškinimas, kad tai paprasčiausias bandymas kopijuoti prekės ženklą, identitetą, kaip matome dabar daug pavyzdžių su kitais vakarietiškais prekės ženklais“. 

„Kalbant apie verslo ryšius, mes esame pirkę degtinės iš Rusijos, tačiau šie verslo ryšiai buvo nutrūkę dar iki karo Ukrainoje pradžios“, – pridūrė A. Gumbrevičienė. 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist