Suprasdama ir prisiimdama atsakomybę, kuri karantino sąlygomis tenka prekybos įmonėms, „Rimi Lietuva“ solidarizuojasi su didžiausią krūvį šiuo metu patiriančiais medicinos ir jos pagalbą gyventojams teikiančių organizacijų darbuotojais. Nuo šiandien visą karantino laikotarpį už jo laikymąsi atsakingo Visuomenės sveikatos biuro specialistams, Greitosios medicinos pagalbos stočių, Bendrojo pagalbos centro 112 ir mobiliųjų koronaviruso patikros punktų darbuotojams bus reguliariai pristatomi maisto produktai. Beveik 1500 specialistų didžiuosiuose šalies miestuose pasieks įvairūs užkandžiai, tinkami vartoti turint bent minutę atokvėpio ir suteikiantys energijos tolesniam darbui. Šią iniciatyvą „Rimi“ tinklas vykdo visose trijose Baltijos šalyse. 

„Labai gera jausti, kad esame ne vieni“

„Darbo ir emocinis krūvis mūsų žmonėms gerokai padidėjo. Jei įprastai sulaukdavome apie 3000 skambučių, dabar jų skaičius artėja prie 5000 per parą. Tai lemia tiek kasmet kovą-balandį kylantys gaisrai dėl sezoninio žolės deginimo, tiek, be abejo, situacija dėl koronaviruso plitimo. Jei gyventojai neprisiskambina karštąja 1808 linija, skambina mums. Šiomis aplinkybėmis stengiamės kiek įmanoma mobilizuotis ir labai saugome mūsų darbuotojus, nes esame pirmieji, kas išgirsta pagalbos šauksmą, nuo mūsų priklauso pagalbos tarnybų sklandi veikla“, – sako Bendrojo pagalbos centro Vilniaus skyriaus viršininkė Jelena Montvilienė. Jos teigimu, šioje įtemptoje situacijoje buvo tikrai malonu ir gera sulaukti „Rimi“ skambučio ir paprasto klausimo, kaip  laikomės: „Didžiausią įspūdį palieka paprastas žmogiškas dėmesys. Labai gera jausti, kad esame ne vieni.“

„Šalyje paskelbus karantiną, mes, prekiaujantys maisto produktais, likome tarp vos kelių veiklą tęsiančių sektorių, kurių paslaugos vertinamos kaip kritiškai svarbios šalies gyventojams. Tad, gerai suprantame, kokiomis sąlygomis tenka dirbti ir kokia atsakomybės našta gula ant šiuo metu svarbiausią darbą atliekančių medicinos ir jos pagalbą teikiančių darbuotojų pečių. Žinodami situaciją, kartu su kolegomis Latvijoje ir Estijoje ėmėmės iniciatyvos ir pasiūlėme aprūpinti maisto produktais, kurie padės jiems išlikti darbingais ir sočiais net ir tuomet, kai pavalgyti nėra daug laiko“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Giedrius Bandzevičius.

Kovoje su viruso keliamomis grėsmėmis būtina vienybė ir atsakomybės jausmas 

Pasak jo, kartu su kolegomis Latvijoje ir Estijoje „Rimi“ tinklas šiuo metu didžiausią dėmesį skiria savo  daugiau nei 12 000 darbuotojų trijose Baltijos šalyse saugumo užtikrinimui bei gyventojų aprūpinimui būtinomis prekėmis. „Visos trys Baltijos šalys šiomis dienomis susiduria su sparčiai augančiu koronavirusu užsikrėtusiųjų skaičiumi. Tai verčia keisti mūsų kasdienius darbo, laisvalaikio, taip pat – apsipirkimo įpročius. Tuo pačiu, tampame atsakingesni tiek rūpindamasi savo bei artimųjų, tiek kiekvieno šalia esančio sveikata ir saugumu. Esame tikri, kad bendras stiprus atsakomybės jausmas padės sėkmingai įveikti neeilinius šių dienų iššūkius“, – sako G. Bandzevičius.

Jau šiandien „Rimi Lietuva“ maisto produktų siuntos bus pristatytos daliai didžiuosiuose miestuose veikiančių Visuomenės sveikatos biuro padalinių, Greitosios medicinos pagalbos stočių, Bendrojo pagalbos centro skyrių bei mobiliųjų koronaviruso patikros punktų. Per šią savaitę visas minėtas organizacijas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje bei Alytuje pasieks energijai palaikyti ir alkiui numalšinti skirti švieži ir džiovinti vaisiai, riešutai, jų rinkiniai, taip pat energijos batonėliai ir geriamas vanduo.

Rūpindamasi minėtų organizacijų darbuotojų energija, daugiausiai jos „Rimi Lietuva“ šiuo metu skiria savo darbuotojų saugumo ir būtinų maisto produktų nenutrūkstamo prieinamumo pirkėjams užtikrinimui. Jau šiandien visose „Rimi“ juos pasitinka organinio stiklo sienelės, skiriančios perkančiuosius ir kasose dirbančius. Eilių vietose prie kasų, taip pat sveriamų prekių skyriuose grindys sužymėtos saugiu, 1 metro, atstumu. Apie būtiną rankų, taip pat kosėjimo ir čiaudėjimo higieną pirkėjus „Rimi“ prekybos centruose informuoja garsiniai ir tekstiniai pranešimai. Jie taip pat ragina rinktis atsiskaitymą kortele, o ne grynaisiais, primena saugaus apsipirkimo karantino metu rekomendacijas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

12 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist