Vilniaus rinka

„Rimi“ pradėjo bandyti elektronines kainų etiketes

„Rimi“ pradėjo elektroninių kainų etikečių bandomąjį projektą, Eltai pranešė „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė.

Elektroninės kainų etiketės – tai elektroninio prekių kainų atvaizdavimo technologija. Elektroninėje etiketėje informacija bus atvaizduojama trimis spalvomis.

„Šios technologijos privalumai – kainų tikslumas, informacija apie kainas dar aiškiau ir patogiau pateikiama pirkėjui, palengvinamas kasdienis darbas mūsų darbuotojams, tausojama gamta – nebereikia etikečių spausdinti, todėl taupomas popierius ir galiausiai nukertama mažiau medžių“, – Eltai teigė G. Buivydienė.

 

Ši technologinė naujovė jau išbandoma parduotuvėje „Rimi Mylia“ Kedrų gatvėje Vilniuje vaisių ir daržovių bei kosmetikos skyriuose.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
2 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button