Vilniaus rinka

„Rimi“ plėtros strateginė kryptis – „express“ formato parduotuvės

Vadovaudamasi tikslu iki 2023 metų pabaigos turėti 100 parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje, mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Lietuva“ žengia visų formatų plėtros žingsnius – šiemet atidarius kelias naujas, mažiausio formato parduotuvių skaičius padvigubės, praneša „Verslo žinios“.

Bendrovė prekybos centrų valdymo vadovė Irina Miklienė dienraščiui teigė, kad šiais metais iš viso planuojama atidaryti dar penkias naujas „express“ formato parduotuves.

Viena, investavus 140 tūkst. eurų, kovo pradžioje atidaryta Kauno autobusų stotyje.  

 
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
8 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button