Registrų centro specialistams kol kas nepavyko atkurti e. sveikatos sistemos, kurios veikla sutriko prieš savaitę, pirmadienį pranešė įmonės atstovai.

Registrų centro Informacinių technologijų centro vadovas Mantas Rameika sako, kad e.sveikatos duomenų bazė labai didelė, todėl procesas gali užtrukti kelias dienas.

„Registrų centro komanda dirbo visą savaitgalį, per naktį, deja, užstrigome paskutiniame žingsnyje, bandysime kreiptis į gamintoją pagalbos“, – LRT radijui sakė Registrų centro atstovas. 

„Kalbam apie dienas. Jeigu būtų  duomenų bazė mažesnė, būtų galima greičiau tai padaryti, bet dabar kiekvienas pajudinimas trunka dienomis“, – aiškino jis.

Tačiau M. Rameika įsitikinęs, kad „situaciją dar galima pataisyti, yra tik laiko klausimas“. 

„Turime atsargines kopijas ir manome, kad jos yra geros. Tiesiog atstatinėjant į produkcinę sistemą, lūžtame ties paskutiniu žingsniu“, – teigė jis.

Po Vilniuje vykusios liūties praėjusio pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to buvo sutrikusi daugelio įmonės valdomų sistemų veikla.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist