Registrų centras ieško, kas sukurtų naują įstaigos prekės ženklą.

Pasak centro komunikacijos vadovo Tado Valančiaus, dabartinis prekės ženklas sukurtas daugiau nei prieš 12 metų , o per šį laiką jo naudojimo taisyklės pakito. 

„Taip pat matome įmonėje ilgus metus toleruotą ydingą praktiką, kai kiekvienam tvarkomam registrui ar informacinei sistemai įmonės vidiniais resursais kurti atskiri prekės ženklai, neturintys jokio sąlyčio su pagrindiniu įmonės prekės ženklu. Dėl to dabar turime per dvi dešimtis įvairių prekės ženklų ir jokio nuoseklumo juos valdant“, – aiškino T. Valančius.

Anot jo, dabartinis ženklas simbolizuoja buvusį įmonės administracijos pastatą ir ši simbolika „nedera nei su įmonės vykdoma veikla, nei su jai formuojamais lūkesčiais“.

T. Valančius sako, kad prekės ženklas yra dalis įmonės atsinaujinimo strategijos: pasikeitė įmonės organizacinė struktūra, baigiama rengti nauja įmonės kainodara, diegiamos naujos valdysenos praktikos.

Jis nenurodė, kiek lėšų ketinama skirti prekės ženklui atnaujinti, tik užsiminė, kad įmonė „planuoja investuoti nuosaikiai“.

„Šiemet planuojame atnaujinti Stiliaus knygą, taip pat suplanuota atlikti dalį smulkesnių gamybos darbų“, – nurodė T. Valančius.

Autorius Ignas Jačauskas

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist