Vilniaus rinka

Prekybos centre CUP atsinaujina parduotuvės, plečiasi „Pigu.lt“

Lietuvos sostinės širdyje įsikūręs prekybos centras CUP karantino atlaisvinimus sutinka kartu su garsiais prekių ženklais sustiprinta bendruomene. Žinomi vardai papildo ir vis labiau CUP erdvėje įsitvirtinančius, savo klientūrą plečiančius nuomininkus. Tarp prekybos centro naujienų – ir aukštos kokybės parfumerijos ir kosmetikos prekių tinklas „Kristiana“.

Renkasi lankytojams patrauklius nuomininkus

Prekybos centras CUP nuo pirmadienio (balandžio 19 d.) vėl dirba įprastu laiku – nuo 8 iki 22 valandos. Kavinės rytinės kavos mėgėjų laukia nuo 8 val. ryto. Taip pat nuo 8 val. dirba maisto prekių parduotuvė „Maxima“ ir „Eurovaistinė“, kitos parduotuvės – nuo 10 iki 22 val. „Pigu.lt“ užsakymų atsiėmimo punktas veikia nuo 9 iki 21 val.

Pasak prekybos centro CUP direktorės Ona Nevinskienė, šiam CUP geidžiamų nuomininkų sėkmės algoritmui būdingas ir prekių ženklų noras įsitraukti į šiuo metu prekybos centro vykdomus naujai įrenginėjamų lauko terasų ir lauko durų projektus. Karantino metu atnaujinimo darbai vyko be perstojo, kai kurie jų jau baigti, o šiuo metu grindų plytelės baigiamos keisti antrajame prekybos centro aukšte. Anot CUP vadovės, dabartiniu ypatingu pandemijos laikotarpiu kaip niekada svarbu kartu su nuomininkais turėti bendrą supratimą apie pasikeitusias prekybos sąlygas ir naujus uždavinius.

 

Vieni plečiasi ir atsinaujina, kiti atranda CUP privalumus

Kaip vieną sėkmingiausių praėjusiais metais užmegztų partnerysčių O. Nevinskienė įvardija pirmajame CUP aukšte įsikūrusius elektroninės komercijos bendrovės „Pigu.lt“ užsakymų atsiėmimo punktą ir fizinę parduotuvę. Šis prekių ženklas lankytojams duris CUP erdvėje atvėrė praėjusių metų lapkritį.

Aktualius lankytojų elektroninės prekybos poreikius atliepiantis prekių ženklas netruko įvertinti CUP geografijos, infrastruktūros ir kitus privalumus: šį mėnesį tūkstančių prekių namams, vaikams, grožiui ir sveikatai siūlančio, šimtus parduotuvių ir prekių ženklų subūrusio „Pigu.lt“ nuomojamų patalpų plotas prekybos centre dar padidėjo. Buvo išplėsta tiek prekių atsiėmimo punkto, tiek ir fizinės parduotuvės zona, kuri greitu laiku bus atverta lankytojams.

„Geriausiai bendrą šneką randame su kūrybiškais, lanksčiais, greitai į besikeičiančias aplinkybes reaguojančiais prekių ženklais. Kaip pavyzdys galėtų būti į jauną, skubantį jauną žmogų besiorientuojantis, maisto išsinešti kultūrą puoselėjantis „Hesburger“ restoranų tinklas, karantino metu iš mūsų nuomojamose patalpose atnaujinęs visą interjerą bei įrengęs stalus, prie kurių galima greitai pavalgyti stovint“, – pasakoja CUP vadovė.

 

Pirmajame aukšte – nauja greitai įsigyjamo maisto banga

Interjerą ir terasą atnaujino ir CUP prekybos centre įsikūrusi „Crustum“ tinklo kavinė, o atskirų lauko durų ir naujos terasos galimybe pasinaudojo ir jau balandžio pradžioje duris atvėrė „Green Cafe“ tinklo kavinė, puoselėjanti originalią kavos kultūrą ir aukštus aptarnavimo standartus.  

Pirmajame aukšte naujai įsikūrusių kavinių draugiją papildys ir tame pačiame aukšte greitai savo veiklą pradėsiantis saldumynais, gėrimais ir užkandžiais iš JAV, Japonijos ir kitų šalių prekiaujantis prekių ženklas „Candy Pop“. Pastarasis, anot O. Nevinskienės, darniai integruojasi į prekybos centre greitai įsigyjamo maisto prekių ir paslaugų grupę, kuriai priskiriami čia įsikūrę prekių ženklai „Sushi City“, „Subway“, „Hesburger“. Tame pačiame aukšte pastaruosius papildo keletas maisto sektoriaus parduotuvių: kūrybiškieji bei daugelio klientų simpatijas jau užkariavę „Šokolado meistrai“, „Crustum“, „Džiugas“.

Garsus prekių ženklas „Kristiana“ įsikūrė trečiajame CUP aukšte

Dešimtis tūkstančių aukštos kokybės parfumerijos, kosmetikos ir namų priežiūros prekių, šimtus šio sektoriaus profesionalų atstovaujantis prekių ženklas „Kristiana“ duris savo klientams atvėrė trečiajame CUP aukšte. Čia bus galima rasti daugelio mėgstamus žymiausių gamintojų prekių ženklus, tokius kaip „Chanel“, „Dior“, „Guerlain“, „Clarins“, „Givenchy“, „Lancome“ ir daugiau nei 300 kitų. Trečiajame aukšte lankytojus pasitiks ir anksčiau CUP lankytojų itin pamėgta „Vero Cafe“ kavinė – nuo šiol su erdvesne terasa ir ypatingomis naujienomis savo klientams.

 

Šio pavasario naujiena CUP lankytojams bus ir ketvirtajame aukšte atsidariusi, platų garsių prekės ženklų drabužių ir avalynės pasirinkimą vyrams ir moterims siūlanti „Fashion Gallery“ parduotuvė.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
18 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button