Sostinės prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ ketvirtus metus iš eilės tęsia kalėdinę kampaniją, kurios metu keičia pavadinimą ir tampa „Dovanorama“. Kasmet turinti vis kitą temą, šiemet „Dovanorama“ kviečia apsipirkti Kalėdoms protingai su šūkiu „Dovanok sąmones“. Anot prekybos centro vadovės Birutės Kalanovaitės, bendradarbiaujant su kūrybine agentūra „Ogilvy Vilnius“ tokia komunikacijos kryptis pasirinkta atsižvelgiant į sąmoningesnį vartojimą.

Skatina pirkti sąmoningai

„Mūsų prekybos centras visuomet palankiau vertina tas rinkodaros kampanijas, kuriose svarbios žinutės komunikuojamos su humoru, pasitelkiant visiems gerai suprantamas sąsajas ir patirtis. Liūdesio mums dabar pilnai užtenka iš aplinkos – žmonės nesijaučia saugūs, užtikrinti ateitimi. Tad būtina ieškoti progų susikurti sveiką pozityvumą ir jį išlaikyti“, – sako prekybos centro vadovė B. Kalanovaitė.

„Daugeliui žmonių per Kalėdas pažįstama situacija, kai gauname dovanas, visiškai nesusijusias su mūsų pomėgiais ar interesais. Neretai tokias dovanas pavadiname „nesąmonėmis“. Dėl to šiemet „Dovanoramos“ šūkis kviečia dovanas rinkti sąmoningai, skoningai, gerai apgalvojant. Tikimės, kad daugelis prisimins save tokioje situacijoje ir galės priimti geresnius sprendimus“, – priduria ji.

Pasak prekybos centro vadovės, šiuo laikotarpiu sąmoningo apsipirkimo tema itin aktuali dėl kelių priežasčių: pirkėjai vis daugiau dėmesio skiria tvaresniam vartojimui, be to, išaugus išlaidoms daugelis nori apsipirkti protingiau, neišlaidauti ne pirmo būtinumo prekėms: „Įvairios pirkėjų apklausos Lietuvoje rodo, kad žmonės šias Kalėdas planuoja sutikti kiek kukliau nei įprastai. Tad galima spėti, jog dauguma žmonių ir po eglute tikisi rasti tokias dovanas, kurias galės realiai panaudoti. Ši kampanija kalba būtent apie tai.“

Drąsus sprendimas

Prekybos centro „Panorama“ partnerės, agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos direktorius Tomas Karpavičius sako, kad tokia kampanijos žinutė – neįprasta komunikacija prekybos centrui. „Esame įpratę, kad prekybos centrai prieš Kalėdas skatina pirkti urmu, daug ir greitai. Tuo tarpu „Dovanorama“ į pirmą vietą stato sąmoningą vartojimą, gerą skonį bei laisvę rinktis protingai. Be to, šventiniu šūkiu taip pat siekiama sumažinti pasiruošimo šventėms įtampą, slopinti prieššventinį triukšmą, jog netektų pirkti paskubomis“, – pastebi T. Karpavičius.

Anot jo, dar 2019 metais pirmą kartą įgyvendinta „Dovanoramos“ kampanija tapo iki šiol neišbandytu ir drąsiu rinkodaros žingsniu: „Ne kiekvienas prekybos centras ryžtasi pasikėsinti į tai, kas yra jo esmė – vardą. O „Panorama“, drąsiai pakeisdama pirmas pavadinimo raides visose prekybos centro reklaminėse pozicijose, tikrai buvo pastebėta. Pirmais metais kilo nemenkas ažiotažas, gauta daug spaudos dėmesio. Džiaugiamės, kad kampaniją galime ir toliau sėkmingai plėtoti.“

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kitas pranešimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Kaip vertinate, jog buvo atsisakyta įgyvendinti grandiozinį Baltojo tilto rekonstrukcijos projektą?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.