Verslo centrų apsuptyje Vilniuje įsikūrusiame prekybos centre „Europa“ baigti atnaujinimo darbai – pasikeitė beveik visos klientams skirtos bendrosios erdvės. Pusantrų metų vykusių darbų metu prekybos centras buvo pritaikytas šių dienų miesto centrinio verslo rajono darbuotojų ir lankytojų poreikiams. Iš viso prekybos centro „Europa“ savininkas „Baltic Horizon Fund“ į atnaujinimą investavo 6 mln. eurų. 

Planuojant prekybos centro atnaujinimo darbus, naujas erdves buvo siekiama pritaikyti prie centrinio miesto verslo rajono poreikių bei vartotojų įpročių. Pirmojo aukšto vakarinėje pusėje įrengta maisto ir pokalbių erdvė „Dialogai“ – tai beveik 800 kv. m plote įsikūrę 10 skirtingų restoranų, o rytinėje pusėje veikia „Huracan Coffee“ bei „Ali šokoladinės“ kavos ir desertų erdvė. Naujosios erdvės puikiai tinka tiek verslo pietums, tiek susitikimams ar pokalbiams su kolegomis, o aplink prekybos centrą įkurtos lauko terasos, skirtos maloniems pasisėdėjimams šiltuoju metų laiku.

„Kurdami naujas prekybos centro „Europa“ erdves galvojome, kaip suteikti klientams galimybę pasimėgauti akimirka ir pajusti gyvenimo skonį. Būtent todėl įrengėme net dvi  – maisto ir pokalbių bei kavos ir desertų – erdves, kuriose lankytojai gali rasti įvairiausių skonių ir patirčių asorti“, – sakė Iveta Ardava, prekybos centro „Europa“ generalinė direktorė.

Poilsiui ar darbiniams susitikimams pritaikyta nauja patogi zona – pirmąjį ir antrąjį aukštus sujungiantis išskirtinio dizaino amfiteatras. Čia bus organizuojami įvairūs renginiai, lankytojai galės pasimėgauti kava, skirti laiko sau. Prekybos centro atnaujinimas – tai didžiausias ir svarbiausias prekybos centro pokytis nuo pat atidarymo 2004-aisiais.

„Būdama vienas pirmųjų prekybos centrų Vilniuje, „Europa“ iki šių dienų išlieka unikali savo lokacija ir kaimynyste. Per daugelį metų išaugęs verslo rajonas tapo neatskiriama išskirtinių žmonių, kurių negąsdina greitėjantis gyvenimo ir darbo ritmas, svarbia darbo ir laisvalaikio vieta. Todėl atsinaujinusi „Europa“ lankytojams siūlo subalansuotą prekių ir paslaugų pasiūlą, jaukias, diversifikuotas erdves susitikimams, pasimatymams, darbui ir poilsiui“, – sako I. Ardava. 

Atnaujinant prekybos centrą didelis dėmesys skirtas jaukumo pojūčiui kurti – unikaliais sprendimais valdomos šviesos, vykdoma triukšmo ir garso kontrolė. Tokie sprendimai Lietuvos prekybos centrų architektūroje yra įgyvendinti pirmą kartą. 

22 tūkst kv. m plotą užimančiame prekybos centre „Europa“ įsikūrusios beveik 70 gerai žinomų prekių ženklų prekybos ir paslaugų teikimo vietų: „Michael Kors“, „Weekend Max Mara“, „Marella“, „Pinko“, „Suit Supply“, „C&D Style“, „Lemon Gym“, „Huracan Coffee“, „Ali šokoladinė“, „Maxima“, „Moustache boutique“ ir kitų. Atidarymo dar laukia „Bliss by Violeta“, „Odore D’amore“. Lankytojus jau sutinka ir nauja net 400 kv. m užimanti technologijų parduotuvė „Avitela“, skirta be išmaniųjų technologijų savo gyvenimo neįsivaizduojančiam lankytojui. 

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

33 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist