Prekybos internetu bendrovė „Pigu“, prieš savaitę pradėjusi prekybą maisto produktais, teigia, kad kol kas šios prekės bendrame krepšelyje sudaro vos kelis procentus, tačiau rezultatą vertina teigiamai ir planuoja toliau plėsti maisto produktų asortimentą.

„Apie prekybą maisto produktais rinkai paskelbėme vos prieš savaitę, tad bendrame prekių krepšelyje jie kol kas sudaro vos kelis procentus. Vertindami naujos kategorijos startą, rezultatą vertiname tikrai teigiamai. Per pirmąsias kelias valandas jau skaičiavome šimtus įsigytų produktų“, – Eltai nurodė „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas Ernestas Kačerauskas.

Pasak jo, daugiau nei pusę pirkinių pirmąją prekybos savaitę sudarė įvairūs saldumynai ir užkandžiai.

„Tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ar Estijoje – populiariausių pirkinių sąrašo viršuje yra saldumynai. Įdomu tai, kad maistą klientai mėgsta pirkti vakarais, po 22 valandos. Tada daugiausia užsakoma UAT pieno. Lietuviai labiau linkę pirkti įvairias kruopas, tuo metu estai – riešutus“, – komentavo E. Kačerauskas.

„Planuojame ir toliau vystyti maisto produktų kategoriją, plėsti asortimentą. Šiuo metu bendraujame ir deriname sutartis su įvairiomis parduotuvėmis ir prekių ženklais, kurie nori prekiauti mūsų prekybos centre internete“, – nurodė jis.

Pasak E. Kačerausko, artimiausiu metu klientams planuojama pasiūlyti platų maisto meniu.

Kornelija Mykolaitytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist