Mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ žengia naują plėtros žingsnį. Tinklą valdanti bendrovė „Mineraliniai vandenys“ planuoja, kad parduotuvių skaičius per kelerius metus išaugs daugiau nei 2 kartus. Plėtros startas buvo pažymėtas naujos „Bottlery“ parduotuvės atidarymu atgimstančiame Paupio kvartale.

„MV GROUP“ generalinis direktorius Marijus Cilcius sako, kad parduotuvių tinklas ne tik plečiasi, bet ir aktyviai keičiasi – pagal naują koncepciją tobulinama parduotuvių aplinka, diegiamos naujovės ir daugiau skaitmeninių sprendimų. Planuojama, kad 2022 metais „Bottlery“ parduotuvių skaičius bus daugiau nei dvigubai didesnis negu šiandien.

„Augantys pardavimai ir nuosekliai gerėjantys mažmeninės prekybos rezultatai suteikia tvirtą pagrindą plėtros planams. Bendrose mažmeninės prekybos tendencijose pastebima, kad specializuotos parduotuvės pritraukia vis daugiau pirkėjų, kurie vertina privalumus: kokybišką asortimentą, dėmesingą aptarnavimą, jaukią aplinką“, – pastebi M. Cilcius.

Šiuo metu po naujos parduotuvės atidarymo Lietuvoje iš viso veikia 11 „Bottlery“ parduotuvių: 7 – Vilniuje, 2 – Kaune, po vieną – Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pirmoji parduotuvė buvo atidaryta prieš 15 metų, o „Bottlery“ pavadinimas prekybos tinklui buvo suteiktas 2014 metais.

M. Cilcius priduria, kad greta naujos koncepcijos fizinių parduotuvių šiais metais planuojama išbandyti ir dar vieną „Bottlery“ parduotuvės formatą, kurio Lietuvos rinkoje dar nėra buvę. Dėl galimybės įdiegti ir pristatyti naujovę bendrovė tariasi su prekybos centrais.

M. Cilcius tikisi, kad pardavimų apimtis tinklui padės auginti ir moderni elektroninė parduotuvė, kuri startuos netrukus. Anot „MV GROUP“ vadovo, elektroninei prekybai pastaruoju metu atsiveria itin palankios perspektyvos ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėse valstybėse, kuriose įmonių grupė vykdo aktyvią veiklą. Tad skaitmeninis elektroninės komercijos sprendimas bus pritaikytas Lietuvai, Latvijai, Estijai ir Lenkijai. Pirkėjams internetu taps prieinamas visas „MV GROUP“ asortimentas: gėrimai, maisto produktai, kitos greito vartojimo (FMCG) prekės.

Visada randa unikalių produktų

„Bottlery“ prekės ženklą taip pat stiprina didinama pasiūlymų įvairovė. „Asortimentą gausinsime išskirtinėmis prekėmis, kurių bus galima įsigyti išskirtinai tik „Bottlery“. Patyrusi asortimento formavimo komanda nuolat ir gana sėkmingai ieško naujų, įdomių, aukščiausios kokybės produktų, kurie gali nustebinti skoniu ir atskleidžia unikalias gamybos ir gamintojų istorijas. Planuojame, jog per trejus metus 70 proc. „Bottlery“ asortimento sudarys prekės, kurių bus galima rasti tik mūsų parduotuvėse ir galbūt tik išskirtinėse vietose, priklausančiose bendrovės „Mineraliniai vandenys“ HRC klientams“, – atskleidžia M. Cilcius.

„MV GROUP“ generalinis direktorius atkreipia dėmesį, kad ir asortimento formavimas ir naujos koncepcijos parduotuvių aplinka kuriama pirmiausia atsižvelgiant į klientų poreikius ir patirtį, kuri tyrinėjama pasitelkus pažangius mokslo metodus ir inovatyvias praktikas. Idėjų suteikė ir pasaulinės mažmeninės prekybos verslo tendencijos. Svarbiausias prioritetas kuriant parduotuvių atnaujinimo koncepciją buvo klientams suteikiamas patogumas ir draugiška aplinka.

Viena iš diegiamų naujovių – elektroninės etiketės. Pasak M. Cilciaus, toks novatoriškas sprendimas padės parduotuvės personalui dirbti efektyviau. Vėliau ketinama šį sprendimą perkelti į kitas prekybos erdves.

Ką tik Paupio kvartale atidarytą „Bottlery“ parduotuvę M. Cilcius vadina naujos kartos prekybos erdve, pritaikyta pažinti maisto ir gėrimų derinimo kultūrą tiek pradedantiems pirkėjams, tiek patyrusiems žinovams.

Paupio širdyje – didžiausia „Bottlery“ parduotuvė Vilniuje

Nauja tinklo parduotuvė yra didžiausia Vilniuje, joje siūlanti daugiau kaip 1000 skirtingų prekių, tarp kurių – ir ypatingi užkandžiai bei stalo aksesuarai.

Naujos koncepcijos parduotuvei Paupyje buvo skirta apie 200 tūkst. eurų investicijų.

Mažmeninės prekybos tinklo „Bottlery“ vadovė Vilma Zilinkienė atkreipia dėmesį, kad naujos parduotuvės išorė ir interjeras buvo kruopščiai suderintas su Paupio kvartalo architektūrine linija.

„Darnu Group“ plėtojamas Paupio rajonas tapo išskirtine Vilniaus vieta, kurioje harmoningai dera darbas ir poilsis, istorija ir miesto ateities vizija. Kurdami „Bottlery“ aplinką tarsi pratęsėme bendrą kvartalo atmosferą ir organiškai įsiliejome į jo padiktuotą gyvenimo ritmą – modernų, dinamišką, bet atsipalaidavusį ir be jokios įtampos. Pagrįstai įgyvendinome keletą konstruktyvių sprendimų, kad pas mus užsukę klientai jaustųsi patogiai, galėtų tyrinėti, laisvai dalytis įspūdžiais. Taip pat mes visada pajaučiame ir sulaukiame ženklo, kada esame reikalingi klientui ir galime pagelbėti, pakonsultuoti“, – teigia V. Zilinkienė.

Anot pašnekovės, prekybos salė, lentynos ir prekių išdėstymas buvo suderintas taip, kad kiekvienam lankytojui būtų paprasta orientuotis ir rasti norimą prekę ir ją apžiūrėti.

Naujoji „Bottlery“ parduotuvė Paupio rajone įsikūrusi adresu Aukštaičių g. 7.

Straipsnis parengtas pagal prenešimą spaudai

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

9 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist