Vilniaus rinka

Paskelbta, kada bus uždaryta „Marks&Spencer” parduotuvė

Didžiosios Britanijos parduotuvių tinklas „Marks&Spencer” klientus informavo, kad vienintelė parduotuvė Vilniuje bus uždaryta gegužės 7 d.

„Vadovaudamiesi M&S lojalumo kortelės sąlygomis, pranešame, kad lojalumo programa bus nutraukiama ir Jūsų kortelės narystė bus sustabdyta gegužės 7 d. Prašome pasitikrinti, ar turite nepanaudotų taškų ir panaudoti juos iki parduotuvės uždarymo” rašoma laiške klientams.

Marks & Spencer uždaro vienintelę parduotuvę Vilniuje

2016 m. lapkričio mėnesį Marks & Spencer pranešė, kad informavo darbuotojus dėl ketinimo uždaryti vienintelę parduotuvę Lietuvoje, veikiančią Vilniuje. Siekdama susikurti aiškų vaizdą apie savo šiandieninę įmonės padėtį ir svarbiausius jos rezultatus, šį ketinimą Marks & Spencer priėmė po išsamios 466 tarptautinių parduotuvių peržiūros.

 

Atliekant parduotuvių peržiūrą buvo tikrinta kiekvienos Marks & Spencer parduotuvės veikla ir galimybės tarptautinėse rinkose. Atlikus peržiūrą paaiškėjo, kad Marks & Spencer tarptautinis verslas yra padalytas į dvi dalis: nuosavą verslą, kuris yra nuostolingas daugelyje rinkų, ir pelningą franšizės verslą, pernai atnešusį 87 mln. GBP pelno.

Užpernai Marks & Spencer Grupė 10-yje rinkų patyrė 45  mln. GBP nuostolių nuo bendrų 171 mln. GBP pajamų, o kai kuriose rinkose nuostolių patiriama jau 5 metus. Atlikus peržiūrą nustatyta, kad tai lemia keli veiksniai, įskaitant suskaidytą parduotuvių portfelį ir didesnės apimties veiklos trūkumą. Be to, šiose rinkose yra ribotos būsimo augimo galimybės.

Marks & Spencer siūlo uždaryti visas 53 nuosavas parduotuves šiose 10-yje rinkų, įskaitant 10 parduotuvių Kinijoje ir 7 Prancūzijoje, taip pat parduotuves Estijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Nyderlanduose, Belgijoje ir Lietuvoje.

 

Žvelgiant į ateitį, Marks & Spencer ketina mažinti nuosavų parduotuvių skaičių ir daugiau dėmesio skirti savo įsteigtoms bendroms įmonėms ir franšizės partnerystėms. Siekdama kurti tvaresnį tarptautinį verslą, Marks & Spencer pasinaudos vietos rinkos klientų įžvalgomis, daugiau dėmesio skirdama klientų patirties gerinimui ir pelningumo didinimui.

Marks & Spencer turi 268 franšizės parduotuves 34 rinkose, taip pat bendrų įmonių Indijoje ir Graikijoje. Dirbdama kartu su partneriais, Marks & Spencer Grupė turės įtakos priimant sprendimus dėl  parduotuvių apimčių, infrastruktūros ir vietos darbuotojų kompetencijos. Marks & Spencer taip pat toliau plėtos maisto franšizės verslą Prancūzijoje, kurioje juntama kokybiškų ir naujoviškų produktų paklausa, klientams lengvai prieinamose ir patogiose vietose.

Grupė toliau plėtos verslus Honkonge, Airijos Respublikoje ir Čekijos Respublikoje, kurios yra pelningesnės  dėl žinomesnių prekės ženklų, nuosavų parduotuvių bei lojalių klientų.

 

Marks & Spencer taip pat prekiauja internetu 21 rinkoje, pasiekdama klientus per savo visiškai lokalizuotas ir valdomas interneto svetaines, pavyzdžiui, „Myntra“ Indijoje ir „Zalando“ Europoje bei per nusistovėjusius franšizės partnerius.

Apibendrinant galima teigti, kad Marks & Spencer ir toliau laikysis savo tarptautinės strategijos ir tikisi, kad jos pasiūlymai padės kurti tvaresnį, pelningesnį ir į klientus orientuotą tarptautinį Marks & Spencer verslą.

 

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button