Praėjusiais metais startavęs su daugelį nustebinusia kalėdine kampanija, sostinės prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ ją tęsia ir šiemet – artėjant Kalėdoms vėl pavirto „Dovanorama“. Šiemet prekybos centras žengė ir dar vieną žingsnį – ne tik šventiniu laikotarpiu pakeitė pavadinimą, bet ir su partneriais, drabužių prekės ženklu „Happeak“, sukūrė specialią drabužių liniją visai šeimai, kurią papuošė ypatingi personažai. Be to, kiekvienas įsigytas drabužis prisidės prie kilnios misijos – paramos „Jaunimo linijai“.

Antroji pandemijos banga, nors ir jį kiek pristabdė, tačiau nesutrukdė prasidedančiam pasiruošimui Kalėdų laikotarpiui. Vilniečiams šį pasiruošimą primena antrus metus iš eilės pasikeitęs „Panorama“ pavadinimas – prekybos centras vėl virto „Dovanorama“.

„Norime karantino laikotarpiu, kuomet vyrauja slogi nuotaika ir nežinia, įnešti truputį džiugesio ir priminti apie artėjančias Kalėdas. Praėjusiais metais prekybos centro pavadinimo pokytis sukėlė daugybės mūsų lankytojų nuostabą, tapome pirmuoju atveju Baltijos šalyse, kai prekybos centras kalėdiniu laikotarpiu keičia prekės ženklą. Nusprendėme kampaniją tęsti toliau, tad nuo šiandien „Dovanorama“ pasitinka visus, jau pradėjusius galvoti apie kalėdines dovanas “, – sako prekybos centro vadovė Birutė Kalanovaitė.

Nauji personažai papuošė drabužius

„Visada stengiamės išsiskirti savo kalėdinio laikotarpio komunikaciniais sprendimais, tad šiemet kampanija žengia ir dar vieną žingsnį – sukūrėme naujus kalėdinius personažus bei pradėjome bendradarbiavimą su lietuvišku drabužių prekės ženklu „Happeak“, kurie veikėjus perkėlė ant specialių riboto leidimo drabužių. Kalėdiniu laikotarpiu mūsų lankytojai galės įsigyti riboto leidimo marškinėlius, džemperius ir kepures su personažais visai šeimai. Tai gali tapti puikia dovana artimiesiems, nes kiekvienas personažas atspindi tam tikrą charakterio savybių rinkinį, tad daugelis galės išsirinkti save ar artimą žmogų labiausiai atspindintį veikėją“, – priduria „Dovanorama“ vadovė.

„Dovanorama“ prekės ženklo idėją išvystė kūrybinė reklamos agentūra „Ogilvy“. Vizualinę kalėdinio prekybos centro koncepciją ir animacinius personažus agentūra sukūrė kartu su menininkų studija „Pet Punk“, daug kartų apdovanotų darbų – filmo „Kaukai“, spektaklio „Tėčio pasaka“ ir kitų – autoriais. 

Prisidės prie kilnaus tikslo

B. Kalanovaitė tikina, kad šiemet kampanija itin didelį dėmesį skiria šeimai, ypač vaikams bei jų emocinei gerovei. Dėl šios priežasties nuspręsta kampanijai suteikti dar daugiau prasmės – nuo kiekvieno įsigyto drabužio, 1 euras atiteks „Jaunimo linijai“. „Produkto pardavimas ir įsigijimas, dėvėjimas įgyja daugiau prasmės, kai žinai, kad dalis jo tarnauja prasmingai – vykdo misiją. „Jaunimo linija“ yra būtent ta organizacija, kuri padeda vaikams jaustis geriau, o  dirbantys savanoriai neretai ir patys yra tėvai, dovanojantys savo patirtis ir laiką. Pirkėjai, vilkėdami šiuos drabužius, prisidės prie kilnaus projekto“, – sako B. Kalanovaitė.

Prekės ženklo „Happeak“ įkūrėjas Gediminas Dambrauskas sako, kad bendras projektas su prekybos centru leidžia abiem prekės ženklams išbandyti savo kūrybiškumą: „Mums tai labai įdomus ir iššūkių keliantis projektas, puiki proga dirbti su rinkoje vertinamais partneriais. Manau, kad bet kokioje veikloje reikia ieškoti originalių kelių, kaip nustebinti viską mačiusį pirkėją. Šių dienų kontekstas tapo savotišku spyriu, kuris parodo, kad kai kuriems prekių ženklams netikėtumai suteikia didesnį pagreitį ir įkvepia kūrybiškumo. Tikimės, kad ši drabužių linija karantino laikotarpiu atneš džiugesio, prisidės prie kilnaus tikslo, o „Dovanorama“ personažai taps visos šeimos numylėtiniais.“ 

Specialiai kurtus marškinėlius ir džemperius visai šeimai bei vaikiškas kepures su skirtingais personažais bus galima įsigyti prekybos centre įsikūrusioje saloje-aikštėje šalia kalėdinės eglės, panorama.lt  bei „Happeak“ internetinėje parduotuvėje. Be to, laikantis visų saugumo reikalavimų ir rekomendacijų, „Dovanorama“ lankytojų lauks kasmetinė kalėdinė prekyba, kurioje bus galima įsigyti rankų darbo gaminių iš įvairių lietuviškų produktų kūrėjų.

Ėmėsi papildomų saugumo priemonių

Anot B. Kalanovaitės, galimam lankytojų srauto padidėjimui prieš Kalėdas pasiruošta iš anksto ir nuolat sekami naujausi reikalavimai – prekybos centras siekia visomis priemonėmis užtikrinti pirkėjų saugumą. Neseniai imtasi papildomų saugumo priemonių: „Tapome pirmuoju Baltijos šalių prekybos centru, prisijungusiu prie pilotinio saugios veiklos projekto. Jį vykdo Lietuvoje veikiantis Gynybos paramos fondas, bendradarbiaujantis su tarptautiniais Pasaulio sveikatos organizacijos, Jungtinių Tautų ir kitais civilinės saugos ekspertais bei atsargos kariškiais, kurie mus ir konsultuoja, kaip užtikrinti saugumą prekybos centro patalpose. Nuo šiol prekybos centre periodiškai budės ir saugumą užtikrins fondo savanoriai, patalpose atsirado specialios lankytojų srautus reguliuojančios žymos“, – sako vadovė. 

„Be to, išlieka ir visos kitos, iki šiol taikytos saugumo priemonės – dezinfekcinės priemonės, nuolat valomi ir dezinfekuojami paviršiai, nemokamai dalijamos apsauginės veido kaukės, visu pajėgumu veikia pažangūs oro filtrai, naudojami ligoninėse ir oro uostuose. Be to, tualetuose bei darbuotojų patalpose įrengtos ir specialios aplinką dezinfekuojančios lempos“, – vardija B. Kalanovaitė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist