Vilniaus rinka

„Panorama“ pernai išlaikė didesnį nei 5 proc. nuomininkų apyvartos augimą

UAB „Panorama Lt“, valdanti prekybos ir laisvalaikio centrą „Panorama“, pernai gerino visus pagrindinius veiklos rezultatus, o bendrovės nuomininkų apyvarta augo 5,32 proc. ir pasiekė 132,7 mln. eurų. Gerus finansinius rezultatus lėmė augę pirkėjų srautai, atidaryti gastronomijos namai „Gourmet Panorama“ bei klientų lojalumą didinantys sprendimai.

„Pagrindiniai PLC „Panorama“ veiklos rodikliai pernai buvo geresni nei ankstesniais metais, nors vietos ir pasaulinis kontekstas buvo visai kitoks. Visame pasaulyje pirkėjų srautai prekybos centruose mažėja, internetinė prekyba populiarėja. Lietuvoje taip pat mažėja fizinės prekybos rinka, todėl išlaikyti tokį augimą – sudėtingas iššūkis“, – sako Birutė Kalanovaitė, PLC „Panorama“ generalinė direktorė.

Palyginti su 2017 metais, prekybos ir laisvalaikio centro lankytojų skaičius išaugo 9 proc., vidutiniškai vienas lankytojas išleido apie 2 proc. daugiau bei atliko 5 proc. daugiau apsipirkimų.

 

Kaip pastebi B. Kalanovaitė, visi PLC „Panorama“ strateginiai nuomininkai pernai fiksavo augimą. Labiausiai augo paslaugų (19 proc.), interjero (11 proc.), kosmetikos (10 proc.) sektoriai. Mados sektorius išlaikė panašų augimą, kaip ir pernai (beveik 5 proc.).

Svarbiausiu praėjusių metų PLC „Panorama“ projektu tapo gastronomijos namų „Gourmet Panorama“ atidarymas: „Keičiantis ne tik rinkai, bet ir paties vartotojų norams, turime ieškoti ne visai tradicinių būdų, kaip juos patenkinti. Taip gimė „Gourmet Panorama“ – po vienu stogu subūrėme 20 kokybiško maisto prekeivių. Šis veiksmas pasiteisino – erdvės nuomininkai suformavo nuolatinį klientų ratą bei net pastebime atvykstančius turistus iš užsienio su tikslu aplankyti būtent mūsų gastronomijos namus.“

Taip pat pernai PLC „Panorama“ pristatė naujas dovanų korteles – jos pakeitė tradicinius dovanų čekius. Viena dovanų kortele galima atsiskaityti daugiau nei vienoje parduotuvėje, restorane ar paslaugų teikimo vietoje, panaudojant dalį jos sumos. Jei pirkinio suma didesnė, galima primokėti grynaisiais pinigais, jei mažesnė – likutis lieka kitiems pirkiniams. Lankytojai tai įvertino ir dovanų kortelių pardavimai augo beveik 25 procentais.

 

Pernai įsitvirtino 2017 metų pabaigoje pristatyta naujovė ir verslo segmentui – „Kaimynų programa“. Tai lojalumo programa, siūlanti specialias nuolaidas tik aplink esančių verslo centrų ir biurų darbuotojams. Šiuo metu ja aktyviai naudojasi beveik 6 tūkst. klientų.

„Šiais metais planuojame išlaikyti panašius rezultatus. Prognozuojame 5 proc. apyvartos ir lankytojų srauto augimą. Be to, 2019 metais kaip niekad daug PLC „Panorama“ nuomininkų renovuosis, atsinaujins savo parduotuves ir plėsis. Itin aktyvius pokyčius matysime paslaugų sektoriuje – daug dėmesio skirsime šiai sričiai bei pristatysime nematytų rinkos naujovių. Taip pat turėsime ir naujų mados prekės ženklų bei tuo pačiu šiek tiek keisis dalies nuomininkų lokacijos – siekiame, jog to paties segmento nuomininkai būtų šalia vienas kito“, – teigia B. Kalanovaitė.

Taip pat šiemet PLC „Panorama“ užbaigs apie 300 tūkst. eurų vertės infrastruktūros atnaujinimo projektą. Jo metu bus užbaigtas pastato apsaugos nuo vandens sistemos atnaujinimas, papildomai apsaugosiantis lankytojus nuo galimo užliejimo, kai dėl itin didelio kritulių kiekio T. Narbuto gatvėje esanti miesto lietaus vandens surinkimo sistema nespėja surinkti jo pertekliaus.

Per 2018 m. PLC „Panorama“ įsikūrė šeši nauji prekės ženklai, o dar tiek pat nuomininkų plėtėsi ar atnaujino savo koncepcijas, interjerus.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button