Vilniaus rinka

„Omniva LT“ papildomai pastatys 50 naujų paštomatų

Paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti „Omniva LT“, 2021 m. sausį užbaigusi plėtros projektą, kurį įgyvendinant paštomatų tinklas padidintas 20 proc. ir pridėta 7 tūkst. naujų skyrelių prie jau buvusių 34 tūkst., praneša apie tolimesnę plėtrą. Bendrovė turimą 300 paštomatų tinklą papildys dar 50-ia naujų paštomatų, kurie pasklis po visą šalį. Projekto investicijos sieks apie 1,5 mln. eurų.

„Būdami vieni didžiausių e. komercijos rinkos partnerių Lietuvoje jaučiame atsakomybę, kad prekių pristatymo ir grąžinimo paslaugos būtų prieinamos kiekvienam Lietuvos vartotojui ir veiktų be sutrikimų nepaisant neapibrėžtumo ar sunkumų prognozuoti ateitį, todėl nusprendėme toliau didinti savo pajėgumus“, – sako „Omniva LT“ generalinis direktorius Simonas Bielskis.

Anot jo, 2020 m. situacija parodė, kad e. komercija Lietuvoje ir pasaulyje turi daugybę potencialo ir plėtros galimybių, o ilgalaikė strateginė kryptis pasiteisino – veikia ir kuria pridėtinę naudą mūsų klientams ir e. komercijos ekosistemai. „Praėjusiais metais pristatėme 2,5 karto daugiau siuntų nei 2019 m. E. parduotuvių prekybos apimtis 2020 m. taip pat smarkiai padidėjo. Prognozuojame, kad šiemet e. komercija Lietuvoje išaugs dar maždaug penktadaliu“, – teigia S. Bielskis.

 

Užbaigusi šį plėtros etapą įmonė iš viso turės 350 paštomatų tinklą visoje Lietuvoje, o tai yra daugiau kaip 47 tūkst. siuntų skyrelių. OMNIVA paštomatų tinklo plėtrą numatoma vykdyti antrą šių metų pusmetį tiek didžiuosiuose miestuose, tiek regionuose.

Anot „Omniva LT“ Operacijų departamento direktorės Giedrės Vaitekūnaitės, kartu su paštomatų tinklo plėtra ketinama investuoti ir kitose srityse: „Planuojame plėsti automobilių parką, toliau investuoti į siuntų rūšiavimo terminalų automatizavimą ir sandėliavimo patalpų plėtrą didžiuosiuose miestuose. Kartu su šia plėtra stiprinsime ir savo komandą – kursime naujas ir gerinsime esamas darbo vietas. Siekiame ir toliau stiprėti, kad galėtume visiškai patenkinti sparčiai augančią paklausą ir pasiūlyti dar patogesnes, sklandesnes ir greitesnes siuntų pristatymo ir grąžinimo paslaugas, prieinamas kiekvienam Lietuvos gyventojui ir e. komercijos dalyviams“, – sako G. Vaitekūnaitė.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
10 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
III
III
5 mėnesius

Siaubingas servisas, laiko siuntinius po 5 ar daugiau paras paskirstymo centre ir nepristato į paštomatą…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button