Nuo 2020 metų pagrindiniuose šalies prekybos centruose bus trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuvės: didžiosios „Monton“, „Mosaic“ parduotuvės bus pervadinamos į „Monton Office“, o stilingesnių, lengvesnių drabužių prekybai parinktas „Monton Studio“ pavadinimas, praneša „Verslo žinios“.
Pirma naujos koncepcijos didžioji „Monton“ parduotuvė šiemet bus įrengta Vilniaus „Akropolyje“, senosios parduotuvės vietoje.
Įmonės „Baltika Lietuva“ generalinė direktorė Viktorija Krolytė dienraščiui sakė, kad iš 30 parduotuvių, esančių penkiuose didžiuosiuose prekybos centruose, nė viena nebus uždaryta, tik svarstoma pakeisti dviejų iš jų vietas, o sprendimas bus priimtas po derybų su centrų valdytojais.
Ji neįvardija pertvarkos investicijų, tik užsimena, kad jos „labai didelės“.