Šiaulių banko ir jo antrinių įmonių pavadinimo bei prekės ženklo keitimas į „Artea“ kainuos apie 5 mln. eurų, sako banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.
„Vertiname, kad investicijos į naują prekės ženklą siekia apie 5 mln. eurų. Ši suma apima įvairias išlaidas“, – antradienį nuotoliniame naujo prekės ženklo pristatyme investuotojams teigė V. Sinius.
Anot jo, šią sumą sudaro išlaidos rinkodarai ir viešiesiems ryšiams, informacinių technologijų atnaujinimui, iškabų pakeitimui.
BNS anksčiau rašė, jog naujame pavadinime atsispindi modernumas bei lietuviškumas – panašumas į veiksmažodį „artėja“. Taip pat būtų keičiamas banko logotipas.
„Pavadinimą paskatino mūsų strateginis pasirinkimas: kol kiti bankai traukiasi iš Lietuvos arba perkelia savo būstines į kitas šalis, mes liekame čia – esame bankas, kuris artėja prie klientų. „Artea“ reiškia priartėjimą (…) tiek prie klientų, tiek prie investuotojų“, – pristatyme antradienį sakė banko rinkodaros ir komunikacijos vadovė Raimonda Gudaitė.
V. Siniaus teigimu, naujas ženklas yra ilgalaikė investicija bankui užsibrėžus „gana ambicingą strategiją“ iki 2029-ųjų tapti rinkos lyderiu, smarkiai didinti tiek privačių, tiek verslo klientų skaičių.
„Tai viena iš investicijų, kuri ilgainiui atsipirks palengvindama naujų klientų pritraukimą ir prisidėdama prie banko augimo“, – sakė V. Sinius.
Dėl pavadinimo keitimo banko akcininkai spręs kovo 31 dieną, o pokyčius numatoma užbaigti iki šių metų vasaros.
Šiaulių banko grupėje taip pat veikia investicinių ir pensijų fondų valdymo įmonė „SB Asset Management“, gyvybės draudimo bendrovė „SB draudimas“ bei lizingo bendrovė „SB lizingas“.
Autorius Lukas Juozapaitis