Kol vieni pataria išvykti, kiti sako – junkitės prie mūsų ir iš arti pamatysite pasaulio lyderius bei jų delegacijas. Orlaivių antžeminio aptarnavimo paslaugas teikiančios bendrovės šį savaitgalį jau galėjo pasitreniruoti priimdamos krepšinio sirgalius. Tokias paslaugas teikianti „Litcargus“ sako, kad skubos tvarka ieško mažiausiai 20 naujų darbuotojų, kuriuos pradėti apmokyti reikia jau dabar, nes iki NATO viršūnių susitikimo Vilniuje laiko liko labai nedaug. Kviečia prisijungti ir iš arti pamatyti pasaulio lyderius bei jų delegacijas, pasakojama LNK reportaže.

„Litcargus“ paskelbė, kad prieš NATO viršūnių susitikimą ieško pastiprinimo – maždaug dvidešimties darbuotojų. Norint nepriekaištingai aptarnauti begalę pasaulio valstybių vadovų orlaivių, kurie atskris tiek į Vilniaus, tiek į Kauno oro uostus, reikalingas pastiprinimas.

„Esmė ta, kad vienu metu suvažiuos visos delegacijos. Laukiame apie 40–50 delegacijų. Iš viso bus apie trys tūkstančius narių, apie du tūkstančius – žurnalistų, nevyriausybinių organizacijų atstovų. Viskas dėliojama, skaičiuojama, nes neturime tiek įrangos ir pajėgumų, kad galėtume aptarnauti vienu metu. Todėl dabar norime pritraukti naujų darbuotojų, juos apmokyti, kad viskas praeitų sklandžiai. Šiuo metu trūksta apie dvidešimt kolegų įvairiose pozicijose. Visi nauji darbuotojai, kurie prisijungs prie mūsų, turės unikalią galimybę iš arti pamatyti ir atvyksiančius pasaulio lyderius“, – sakė Asta Jurėnaitė.

„Svarbiausia, kad darbuotojai būtų pilnamečiai ir kad mokėtų lietuvių kalbą. Keleivių aptarnavimo sferoje apmokymai trunka apie dvi savaites. O darbo prie lėktuvų – nuo dviejų savaičių iki mėnesio, įskaitant ir teoriją, ir praktiką“, – sakė mokymų vadybininkė.

„Dabar vyksta mokymai apie bagažo pristatymą keleiviams. Tie, kas nedirbę panašaus darbo, atrodo, kad čia juoko darbas, viskas paprasta, tačiau taip nėra. Yra įvairių niuansų, darbo specifikos. Pavyzdžiui, tokia situacija – keleivis nepasiėmė vieno vežimėlio  bagažo. Įgula atsinešė atgal ir krovikai juos pasiėmė. Jeigu įgula ar mes nesudalyvautume šiame procese, tas bagažas būtų likęs viršuje ir keleivis jį būtų praradęs“, – kalbėjo instruktorius Artūras Cycarevas.

„Naujai priimamiems darbuotojams kažkokių specialių reikalavimų nekeliama. Tik pageidautina, kad turėtų B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, o toliau jau mes apmokome. Mums reikalingi ilgalaikiai darbuotojai, nes apimtys plečiasi, skrydžių daugėja, kuo labai džiaugiamės. Oro uostai tikrai priima vis daugiau orlaivių ir keleivių“, – sakė A. Jurėnaitė.

Kaip sutalpinti visus per NATO viršūnių susitikimą atskridusius orlaivius, o kur dar šimtai automobilių, kurie turės vežti delegacijas?

„Turbūt net milimetrais bus paskaičiuota, kur sutalpinti visus orlaivius. Sulauksime tokio dydžio ir tokios masės orlaivių, kokių dar nesame matę. Reikia pasirūpinti ir atitinkamais nusileidimo bei pakilimo takais. Tad laukia didelis iššūkis, tačiau mums didelė garbė prisidėti prie viso šio įvykio. Tai kartu – ir galimybė įgyti neįkainojamos patirties. Mes žinome, kad didžiausia vertybė įmonėse – juose dirbantys žmonės, nes be jų viena technika nedirbs ir vien dirbtinis intelektas žmonių tikrai nepakeis. Taigi pridėtinę vertę visgi įmonėje kuria žmonės“, – apie pasiruošimo užkulisius ir darbuotojų svarbą dėstė A. Jurėnaitė.

Šaltinis: LNK

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

31 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Kaip vertinate naująją e. bilieto sistemą viešajame transporte?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.