Nuo rugpjūčio 3 dienos gyvos žuvies prekyboje nebelieka visose lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ XX formato parduotuvėse, kuriose buvo įrengta po vieną arba du gyvos žuvies akvariumus. Iš viso bus atsisakyta 104 akvariumų. Tuo metu XXX/XXXX formato parduotuvėse akvariumų skaičius sumažės iki dviejų vienoje parduotuvėje – iš viso jų liks 28. Visiškai „Maximos“ tinkle akvariumų bus atsisakyta kitų metų pradžioje.

„Šių metų sausį paskelbėme apie planus palaipsniui atsisakyti gyvos žuvies akvariumų savo parduotuvėse. Pertvarkomose ir naujai statomose parduotuvėse akvariumai nebebuvo statomi, o vietoje jų pirkėjams siūlėme platesnį šaldytos žuvies asortimentą. Prasidėjus karantinui, turėjome perdėlioti prioritetus ir visą savo dėmesį skirti darbuotojų ir klientų saugumui“, – sako „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Pasak jos, pasibaigus karantinui ir darbui įgavus stabilų ritmą, vėl buvo grįžta prie metų pradžioje keltų strateginių uždavinių.

„Nuolatos analizuojame savo klientų poreikius ir stengiamės pasiūlyti tai, ko mūsų pirkėjai ieško. Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gan sezoniška, daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Šiemet mūsų pirkėjai dar galės įsigyti gyvų karpių Kalėdoms didžiausiose mūsų tinklo parduotuvėse, tačiau nuo 2021 metų pradžios visose „Maximos“ parduotuvėse gyvos žuvies akvariumuose nebeliks – pirkėjams vietoje jos bus siūlomos alternatyvos“, – teigia E. Dapkienė.

Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.

„Šiuo metu savo pirkėjams galime pasiūlyti platų šviežios atšaldytos žuvies asortimentą, tarp kurių ir visų pamėgti karpiai ar egzotiškesnės žuvys, tokios kaip plekšnės, amerikinis polakas ar gausybė jūros gėrybių. Taip pat pirkėjai mūsų parduotuvėse gali rasti ir šaldytos žuvies ar jau pagamintų ženklo „Meistro kokybė“ žuvies patiekalų“, – pabrėžia E. Dapkienė, sako „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

2019 metais atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc. palyginus su 2018 metais, o daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

10 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist