Vilniaus rinka

Lietuvos paštas: siuntų srautas sausį – 80 proc. didesnis

Remiantis Lietuvos pašto duomenimis, sausį siuntų srautas išliko toks pats kaip praėjusį gruodį, o lyginant su 2020 m. sausiu, siuntų kiekis yra 80 proc. didesnis. Lyginant su pernai metų sausiu, kiek daugiau nei 30 proc. pakilo ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai. Populiariausiu siuntimo būdu išlieka paštomatai – sausį jais keliavo beveik pusę visų siuntų.

„Paprastai sausio mėnesį siuntų kiekiai stabilizuojasi ir sakome, kad šventinis laikotarpis baigėsi. Šių metų pradžia visai kitokia – intensyvumas lygiai toks pats kaip ir metų pabaigoje. Pasaulinės tendencijos jau kelis metus iš eilės rodo, kad kasmet augant elektroninės prekybos sektoriui, kartu auga ir siuntų kiekis, laiškų, priešingai – mažėja. Karantinas naujus gyventojų apsipirkimo internetu įpročius tik paspartino – sausio mėnesio statistika tai puikiai įrodo“, – sako Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų vadovas Norbertas Žioba.

Anot jo, šiuo metu didžioji dalis Lietuvoje keliaujančių siuntų gavėjams yra pristatomos laiku. Yra tam tikrų iššūkių, kaip pavyzdžiui, susirgę darbuotojai, praeitą savaitę buvęs snygis, prastos eismo sąlygos, kartais pasitaiko žmogiškųjų klaidų, tačiau daugelis šių nesklandumų yra laikini ir greitai išsprendžiami.

 

Didesni vėlavimai fiksuojami su užsienio siuntomis, ypač gaunamų iš trečiųjų šalių, kaip Kinijos, ar siunčiamų į JAV, Kanadą, Izraelį, Kiprą, kurių judėjimą veikia pandemijos sukelti trikdžiai. Šiuo metu daugelis šalių vis dar kovoja su virusu, iš užsienio paštų nuolatos sulaukiama pranešimų apie galimus paslaugų sutrikimus.

„Atsiprašome klientų už šiuo metu galimus nepatogumus. Visada sekame situaciją ir imamės visų reikalingų priemonių iškilusiems nesklandumams išspręsti, kad siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau. Šiuo metu Lietuvos pašte dirba apie 50 laikinų darbuotojų, dvigubai padidinti skambučių centro pajėgumai – reaguojame į kiekvieno kliento užklausą. Taip pat įmonėje įgyvendinami ne tik šiam momentui reikalingi sprendimai, tačiau pasaulines tendencijas atspindintys strateginiai pokyčiai – intensyviai ruošiamasi pilnai pereiti prie automatizuotų ir centralizuotų skirstymo procesų, kurie jau netolimoje ateityje leis dirbti greičiau ir efektyviau, taip gerinant paslaugų kokybę,“ – sako N. Žioba.

Naujajame Vilniaus logistikos centre pilnai pereiti prie automatizuoto skirstymo planuojama šį pavasarį. Automatizuoto skirstymo įranga Lietuvos paštui vien per valandą leis paskirstyti arti 20 tūkst. siuntų ir 30 tūkst. laiškų. Skirstant rankiniu būdu kiekvieną laišką ar siuntą reikėdavo perskirstyti 7–8 kartus, išmaniojo skirstymo metu užteks 2–3 perskirstymų. Be to, įrenginiai siuntas išskirstys iki galutinio gavėjo – laiškininkui ar kurjeriui beliks ją tik pristatyti. Įgyvendinus šiuos pokyčius Lietuvos gyventojams paslaugų kokybė gerės – vienu metu bus galima skirstyti daugiau siuntų, procesas bus efektyvesnis, pasitaikys mažiau klaidų, kurios neišvengiamos skirstant siuntas rankiniu būdu.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
1 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Jovita
Jovita
2 mėnesius

Absoliutus chaosas su siuntų pristatymu. Kelias savaites nesugeba atsakyti nei telefonu, nei raštu kur dingo siųsta siunta. Nekompetetingi darbuotojai – konsultantai atsakinėja į skambučius, tiksliau imituoja darbą: pažada išsiaiškinti ir paskambinti, bet niekas net nesivargina paskambinti. ,,Ieškok vėjo laukuose”, kiekvieną kartą sujungia vis su kita konsultante, vis žada išsiaiškinti… Atsakomybės niekas neprisiima. Apgailėtinas požiūris į klientą. Jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnybą.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button