Lietuvių įkurtas finansinių technologijų (FinTech) startuolis „Bankera“ pristatė pirmąją savo elektroninės piniginės versiją ir pasiūlė mokėjimų paslaugas privatiems klientams. Paprastą paslaugų planą pasirinkę privatūs klientai nemokamai vykdys SEPA mokėjimus, jiems taip pat nebus taikomi IBAN mokėjimo sąskaitos eurais atidarymo bei mėnesiniai aptarnavimo mokesčiai. „Bankeros“ elektroninėje piniginėje nemokamai atsidaryti sąskaitą bei atlikti klientų tapatybės nustatymo procesą galima nuotoliniu būdu, pasitelkiant skaitmenines technologijas.

„Savo paslaugas pirmiausia pasiūlydami privatiems asmenims, norime parodyti, kad Lietuvos FinTech centro ambicija gali duoti tiesioginę naudą vartotojams, kuriems prieinamos ir patogios finansinės paslaugos yra vis aktualesnės“, – teigia „Bankera“ bendraįkūrėjas Vytautas Karalevičius.

„Džiaugiamės, kad „Infobalt“ asociacijos narė žengia į šalies vartotojų rinką ir planuoja plėtrą joje. Šios naujos „Bankera“ paslaugos – akivaizdus įrodymas, kad palanki reguliacinė aplinka finansinių technologijų naujovėms vystyti atneša tiesioginę naudą Lietuvos gyventojams – didina paslaugų ir tiekėjų įvairovę, gerina konkurencingumą“, – sako Lietuvos informacinių ir ryšių technologijų įmonių asociacijos „Infobalt“ finansinių technologijų vadovas Paulius Tarbūnas.

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros direktoriaus Kęstučio Šetkaus teigimu, lietuvių sukurti FinTech sprendimai neabejotinai prisidės prie Lietuvos, kaip FinTech centro garsinimo visame pasaulyje.

„Itin džiugu, kad Lietuva per tokį trumpą laiką demonstruoja lyderystę FinTech srityje pasauliniu lygiu. FinTech sektoriaus plėtra pripažįstama kaip prioritetinė, tad svarbu ir toliau tęsti sklandų tarpinstitucinį bendradarbiavimą. Džiaugiamės, galėdami prisidėti prie šios industrijos plėtros, ypač daug dėmesio skirdami pagalbai inovatyviems startuoliams ir pažangioms įmonėms“, –  sako MITA direktorius K. Šetkus.

„Bankeros“ elektroninės piniginės paslaugos netrukus bus prieinamos ir verslui. Artimiausiu metu „Bankera“ planuoja teikti verslo sąskaitų, įmokų surinkimo internetu paslaugas. Privatiems bei verslo klientams taip pat planuojama siūlyti mokėjimų korteles. Kasdienių finansinių operacijų valdymą visi „Bankera“ klientai taip pat galės vykdyti per šiuo metu dar kuriamą mobiliąją aplikaciją, kuri bus prieinama Android bei iOS platformose.

Anot V. Karalevičiaus, iš panašių Europoje ir Lietuvoje jau veikiančių sprendimų, „Bankera“ išsiskirs gyvu klientų aptarnavimu, kuris padės operatyviau ir kokybiškiau spręsti iškylančius klausimus nuotoliniu būdu.

„Mūsų sukaupta patirtis kituose FinTech projektuose leidžia teigti, kad finansinių paslaugų versle svarbiausias yra klientų pasitikėjimas, kurį labiausiai lemia geras aptarnavimas. Todėl nusprendėme į jį investuoti, užtikrindami, kad kiekvienas klientas galėtų jaustis ramiau, žinodamas, jog turi galimybę neišėjęs iš namų 24 valandas per parą gauti kokybišką pagalbą iš kitoje ekrano pusėje esančio žmogus“, – tvirtina „Bankera“ bendraįkūrėjas.

Pristačiusi elektroninę piniginę, „Bankeros“ komanda žada plėtoti šį sprendimą ir jo pagrindu realizuoti kitas inovatyvias idėjas. Visiems klientams „Bankera“ savo platformoje ilgainiui pasiūlys papildomas funkcijas: mokėjimų inicijavimą, mokėjimus pagal gavėjo telefono numerį ar elektroninį paštą, automatizuotą pinigų atidėjimą taupymui. Šiais metais „Bankeros“ klientai taip pat turės galimybę atsidaryti daugiavaliutę sąskaitą ir vykdyti valiutos keitimus itin palankiais kursais.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar važiuosite (važiuotumėte) į Nidą „Pajūrio ekspresu“ net 7 valandas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist