Visi didieji prekybos tinklai pernai prarado bent šiek tiek rinkos dalies, o „Lidl“ ją didino, remdamasis Statistikos departamento mažmeninės prekybos maisto produktais ir tabako gaminiais rinkos dydžiu, rašo portalas vz.lt. 

Anot jo, nors „Lidl Lietuvos“ finansiniai metai neatitinka kalendorinių, kuriais vadovaudamiesi savo ataskaitas teikia kiti prekybininkai, galima daryti išvadą, kad bendrai „Lidl“ pernai „apvalgė“ visus savo konkurentus, o naujausi finansinės atskaitomybės dokumentai greičiausiai tik padidins atotrūkį, nes tinklas toliau augo ir didino pardavimus.

Mažmeninės prekybos maisto produktais, gėrimais ir tabako gaminiais rinkoje pernai tvirčiausias pozicijas išlaikė Maxima LT“, turinti 32,6 proc. rinkos, nors 2020 metais jos lyderystė buvo dar ryškesnė (33,7 proc.). 

Antroje pozicijoje, kaip ir pernai, išlieka „Palink“, valdanti „Iki“ parduotuves (13,3 proc). Kol kas trečioje vietoje yra „Norfa“, kurios rinkos dalis pernai siekė 10,9 proc. ir buvo 0,3 proc. punkto mažesnė nei 2020 metais. Sulaukus „Lidl“ duomenų, tikėtina, kad bus šių dviejų prekybininkų susikeitimas vietomis. Tuo metu „Rimi“ išsilaikė penktoje vietoje.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist