Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausanti kompanija „Kesko Senukai Digital“ įsigijo 100 proc. internetinės prekybos grupės „1A“ akcijų iš Latvijos bendrovės „Mobilukss“.
„Kesko Senukai“ grupė sandorį baigė po to, kai jį patvirtino visų Baltijos valstybių konkurencijos priežiūros tarnybos. Sandorio vertė neatskleidžiama, rašoma „Kesko Senukai Digital“ pranešime.
Pasak „Kesko Senukai Digital“ generalinio direktoriaus, investicinės grupės „Žabolis ir partneriai“ partnerio Algirdo Baltaduonio, vieningas „1A“ ir „Kesko Senukai Digital“ valdomų elektroninės prekybos platformų plėtra lems kokybinį ir kiekybinį šuolį sparčiai kintančioje Baltijos šalių elektroninės prekybos rinkoje.
Planuojama, kad suvienytos internetinės prekybos grupės pajamos šiemet viršys 80 mln. eurų.
Anot A. Baltaduonio, planuojamos investicijos į paslaugų kokybės gerinimą, modernias elektroninių platformų technologijas, mobiliąsias aplikacijas, kitus sprendimus skaitmeniniuose kanaluose.
2002 metais įkurta grupė „1A“ yra viena iš buitinės, garso, vaizdo, kitos technikos prekybos internetu lyderių Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Pernai bendrovės pajamos visose Baltijos šalyse siekė apie 41 mln. eurų.
„Kesko Senukai“ valdo 22 parduotuves Lietuvoje, 9 – Latvijoje, 8 – Estijoje ir 17 „Oma“ parduotuvių Baltarusijoje, taip pat elektroninės prekybos platformą.
50 proc. „Kesko Senukai Digital“ akcijų priklauso Suomijos koncernui „Kesko“, kitos akcijos – „Kesko Senukai“ prezidentui Artūrui Rakauskui, tinklo įkūrėjui Augustinui Rakauskui ir investicinei grupei „Žabolis ir partneriai“.
